Onafhankelijke dynotest van de nieuwe Yamaha!!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
http://www.hmfengineering.com/yfz450pg.html
Hier staat terug een Dyno, 33 HP standaard, 41 HP full HMF exhaust. Is dus idd een heel verschil met de aangekondigde 50 HP...
Er staat trouwens een veneinig zinnetje bovenaan : 49 HP met non-tread tires (veronderstel dat dit baanbanden zijn). Wist niet dat het verschil in banden zo'n verschil in pk kon geven ?!
Hier staat terug een Dyno, 33 HP standaard, 41 HP full HMF exhaust. Is dus idd een heel verschil met de aangekondigde 50 HP...
Er staat trouwens een veneinig zinnetje bovenaan : 49 HP met non-tread tires (veronderstel dat dit baanbanden zijn). Wist niet dat het verschil in banden zo'n verschil in pk kon geven ?!
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Zouden de waarden van FMF dan toch kloppen? Die hadden het over bijna 32 PK.
Dit gedeelte van dat zinnetje zegt trouwens ook wel wat:
Ik begrijp best dat Yamaha onder ideale omstandigheden een dyno run maakt, maar dat er zulke verschillen uitrollen...
Dit gedeelte van dat zinnetje zegt trouwens ook wel wat:
Ik denk ook dat ''non-tread tires'' wegbanden zijn. Die hebben waarschijnlijk meer grip op de rollen van een dyno.This 450 was dyno tested with stock tires for real world horsepower gains
Ik begrijp best dat Yamaha onder ideale omstandigheden een dyno run maakt, maar dat er zulke verschillen uitrollen...
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
-
- Quadrunner
mijn vader had op www.gasgasatv.com ook gelezen dat de yzf450 heel er veel gedetuned was maar had van iemand gehoord dat dit blok zeer makkelijk te tunen is andere piston,uitlaat,en ook nog iets aan de nokke as waar je een ander tandwieletje moest steken dat laatste heeft hij van een enduro rijder gehoord dat dit allemaal samen ong 63 pk kon opleveren
Ja maar das bij veel quads. Heb hier in quadboekje ook een Raptor met standaard 660cc inhoud maar wel 80pk dus......
Maar 30pk lijkt me wel erg weinig, dan zit je in 400ex/z400 klasse terwijl Yamaha toch duidelijk meent daar nogal boven te zitten....
Maar 30pk lijkt me wel erg weinig, dan zit je in 400ex/z400 klasse terwijl Yamaha toch duidelijk meent daar nogal boven te zitten....
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"