Pagina 2 van 2

Geplaatst: vr 11 jul, 2003 12:42
door Ralph
Je hebt gehoord wat de prestatie's zijn uit de rij-test en die waren spectaculair, dus het zal wel meevallen toch?

Geplaatst: za 12 jul, 2003 17:34
door Teunie
Chris heeft jullie pa echt de GasGas besteld???? Ik kan niet wachten!! (Nog minder dan hijzelf :) )
Zo zie je maar weer ik ben er een 10dagen niet en meteen wordt het quadpark aangepast :D

Geplaatst: di 15 jul, 2003 03:56
door No Limit W-tec
http://www.hmfengineering.com/yfz450pg.html

Hier staat terug een Dyno, 33 HP standaard, 41 HP full HMF exhaust. Is dus idd een heel verschil met de aangekondigde 50 HP...

Er staat trouwens een veneinig zinnetje bovenaan : 49 HP met non-tread tires (veronderstel dat dit baanbanden zijn). Wist niet dat het verschil in banden zo'n verschil in pk kon geven ?!

Geplaatst: di 15 jul, 2003 09:53
door Daan
Zouden de waarden van FMF dan toch kloppen? Die hadden het over bijna 32 PK.
Dit gedeelte van dat zinnetje zegt trouwens ook wel wat:
This 450 was dyno tested with stock tires for real world horsepower gains
Ik denk ook dat ''non-tread tires'' wegbanden zijn. Die hebben waarschijnlijk meer grip op de rollen van een dyno. :?:
Ik begrijp best dat Yamaha onder ideale omstandigheden een dyno run maakt, maar dat er zulke verschillen uitrollen... :?

Geplaatst: di 15 jul, 2003 10:48
door bansheefreak
mijn vader had op www.gasgasatv.com ook gelezen dat de yzf450 heel er veel gedetuned was maar had van iemand gehoord dat dit blok zeer makkelijk te tunen is andere piston,uitlaat,en ook nog iets aan de nokke as waar je een ander tandwieletje moest steken dat laatste heeft hij van een enduro rijder gehoord dat dit allemaal samen ong 63 pk kon opleveren :twisted:

Geplaatst: di 15 jul, 2003 17:01
door Teunie
Ja maar das bij veel quads. Heb hier in quadboekje ook een Raptor met standaard 660cc inhoud maar wel 80pk dus......

Maar 30pk lijkt me wel erg weinig, dan zit je in 400ex/z400 klasse terwijl Yamaha toch duidelijk meent daar nogal boven te zitten....