ik had indertijd een cf500 als eerste in belgie, eentje zonder coc vd fabriek om te testen (heb er dan 20 van gekocht)
CF was toen (nu kan ik daar nie 100% achterstaan daar ik de laatste 2j geen cf gereden heb of "zien open liggen heb") de "beste chinees", het 500cc blok is een kopie van de suzuki vintson 500 (ik spreek wel over 2006-2007)
het frame is een identieke kopie van de grizz660 (indertijd kreeg ik van de chinese fabrikant een dossier over de cf, daar stond oa in dat yamaha zelfs een proces geprobeerd had voor de schaamteloze kopie van hun grizz frame, maar chinezen trekken hun niks aan van copyright (vandaar hun kopieerindustrie)
mijn cf heb ik afgebeuld, extreem verbouwd (snorkels,radiator boven op rek,winch voor en achter) en goed getest
in 1 challenge heb k het voorste diffhuis kapotgekregen, eigen schuld : voorwielen in de lucht, full wheelspin met 27ers en dan neerkomen = krak diffhuis, enkel huis gebarsten, diff was ok
je kan natuurlijk niet dezelfde kwaliteit verwachten van een quad die pakweg 5000 euro meer kost, das een VW Polo vergelijken met een Audi A4, gaat niet op.... hoewel ze beiden kwaliteitsvol zijn
qua design en kwaliteit vind ik het nog altijd de betere "chinees", vergeet niet dat de japanse auto's ooit kopieen van westerse auto's waren
viewtopic.php?f=52&t=16820&p=240544&hil ... ix#p240544" onclick="window.open(this.href);return false;
CF X6
Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Terug naar “4x4 Bespreking merken en types”
Ga naar
- Voorstellen en FAQ
- ↳ Stel jezelf voor
- ↳ FAQ
- Sport en SuperMotard Quads
- ↳ Sport Algemeen
- ↳ Sport Bespreking merken en types
- ↳ Sport Werkplaats en Tuning
- ↳ Sport Tips, Trucs en Reviews
- ↳ Sport Tuning projecten
- ↳ Sport Foto's en video's
- 4x4 Utility Quads en Side by Side
- ↳ 4x4 Algemeen
- ↳ 4x4 Bespreking merken en types
- ↳ 4x4 Werkplaats en Tuning
- ↳ 4x4 Tips, Trucs en Reviews
- ↳ 4x4 Foto's en video's
- Wet- en regelgeving
- ↳ Acties quad verbod Antwerpen en andere
- ↳ Kenteken, Verzekering en Rijbewijs
- Wedstrijden en ritten
- ↳ Wedstrijdverslagen, Foto's en Video's
- ↳ Rijverhalen
- Adverteren
- ↳ Gevraagd!
- ↳ Te Koop! (geen handelaars)
- ↳ Koper/Verkoper Review (geen handelaars!!!)
- QuadForumBenelux
- ↳ Over het forum (geen quadvragen)
- ↳ Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS)
- ↳ Café
- ↳ Quadrijder gespot
- ↳ Polls
- ↳ Links
- Partners (archief, alleen lezen)
- ↳ De Modderberen
- ↳ Quad Club Nederland
- ↳ Quadclub De Moddervossen
- ↳ Planet Quad Racing