Yamaha Raptor 700 (04/2009) Update P5
Re: Yamaha Raptor 700 (04/2009)
Hier enkele foto's van de quad met de andere uitlaat en pinkertjes...
Foto kwaliteit is wel niet subliem, maar als ik eens meer tijd heb zal ik er betere maken, dit buiten dan is altijd beter.
Zoals je op de onderstaande foto kan zien heb ik wel mijn kap een beetje moeten aanpassen, anders kwam de buis van men uitlaat ertegen en dat is niet gezond Vind wel dat het goed gelukt is, als je het niet weet da het aangepast is zie je het niet.
Greetz
Foto kwaliteit is wel niet subliem, maar als ik eens meer tijd heb zal ik er betere maken, dit buiten dan is altijd beter.
Zoals je op de onderstaande foto kan zien heb ik wel mijn kap een beetje moeten aanpassen, anders kwam de buis van men uitlaat ertegen en dat is niet gezond Vind wel dat het goed gelukt is, als je het niet weet da het aangepast is zie je het niet.
Greetz
Laatst gewijzigd door leroy op ma 25 apr, 2011 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
schoon uitlaatje!
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
hele vette uitlaat! blijven mooi die dubbele doma's
Ziet er goed uit
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
echt zeer mooie uitlaatjes zeg
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
thnx voor de reacties,
Ben er zelf ook tevreden mee, alleen maken ze toch nogal veel geluid.
Niet schreeuwend maar een zeer zwaar lang naklinkend geluid.
Heb er nog niet echt me kunnen toeren maar dat zal er zeker nog wel van komen.
Dan zal ik de positieve en negatieve dingen wel eens doorgeven.
Rijdt er misschien al iemand met zo een dubbele Doma uitlaat?
Kan hij ons eens vertellen wat hij er van vind?
Greetz
Ben er zelf ook tevreden mee, alleen maken ze toch nogal veel geluid.
Niet schreeuwend maar een zeer zwaar lang naklinkend geluid.
Heb er nog niet echt me kunnen toeren maar dat zal er zeker nog wel van komen.
Dan zal ik de positieve en negatieve dingen wel eens doorgeven.
Rijdt er misschien al iemand met zo een dubbele Doma uitlaat?
Kan hij ons eens vertellen wat hij er van vind?
Greetz
om af te likken!!!
met een dubbele Fp zonder spark arrestors doet ie ook een diep grommend geluid....
met de arrestors gaat ie lekker en niet te hard...
Doma heb ik ook nog nooit horen draaian maar denk wel dat dit een zalig grommend geluidje is...
met een dubbele Fp zonder spark arrestors doet ie ook een diep grommend geluid....
met de arrestors gaat ie lekker en niet te hard...
Doma heb ik ook nog nooit horen draaian maar denk wel dat dit een zalig grommend geluidje is...
mooie quad lijkt een beetje op de mijne
Heb alleen niet zulke bruute pijpen eronder
Heb alleen niet zulke bruute pijpen eronder
yamaha of toch een can-am
Potverdikke,
nu heb ik al 4 setjes pinker setjes op mijn quad gehad en er is wel telkens iets mee...
De eerste twee setjes begonnen te smeulen als ze langer dan 5sec aanstonden, slechte versie.
Nu heb ik nieuwe gekregen en deze gemonteerd, de kabeltjes volledig geïsoleerd met tape, vast gestrept met colsonbandjes en nu hebben ze beide van achter slecht contact aan de aansluiting in het pinkertje... waar je dus niet aankomt.
Dus weer maar terug en weer een andere setje halen.
Man man wat een prullen.
greetz
nu heb ik al 4 setjes pinker setjes op mijn quad gehad en er is wel telkens iets mee...
De eerste twee setjes begonnen te smeulen als ze langer dan 5sec aanstonden, slechte versie.
Nu heb ik nieuwe gekregen en deze gemonteerd, de kabeltjes volledig geïsoleerd met tape, vast gestrept met colsonbandjes en nu hebben ze beide van achter slecht contact aan de aansluiting in het pinkertje... waar je dus niet aankomt.
Dus weer maar terug en weer een andere setje halen.
Man man wat een prullen.
greetz
Heb weer iets nieuws aangekocht, gisteren dan toch maar KW veren besteld.
Heb juist de veren eraf gedraaid en moet ze morgen binnen brengen om de kw veren erop te plaatsen.
Dit doen ze dan met de pers wat veel gemakkelijker is.
Was eigenlijk van plan om er even mee te wachten om de kosten te bedrukken, maar als ik het nu doe of binnenkort het geld gaat toch van de rekening af... dus doen we het maar in ene keer eh.
Dan zal het voorlopig even gedaan zijn, wat bijsparen is de boodschap
Greetz
Heb juist de veren eraf gedraaid en moet ze morgen binnen brengen om de kw veren erop te plaatsen.
Dit doen ze dan met de pers wat veel gemakkelijker is.
Was eigenlijk van plan om er even mee te wachten om de kosten te bedrukken, maar als ik het nu doe of binnenkort het geld gaat toch van de rekening af... dus doen we het maar in ene keer eh.
Dan zal het voorlopig even gedaan zijn, wat bijsparen is de boodschap
Greetz
Voila hier een update,
Vandaag men veren gaan halen en begonnen met monteren, Heb ook een R1 achterlamp meegenomen waar de pinkers al in zitten. gedaan met die stomme kutpinkers vanachter waar maar ieders keer iets aan scheelde.
Nu moet ik enkel nog wachten op de veerhoezen die nog niet binnen waren, en dan ist weer sparen voor iets nieuws.
Hier enkele foto's.
Vandaag men veren gaan halen en begonnen met monteren, Heb ook een R1 achterlamp meegenomen waar de pinkers al in zitten. gedaan met die stomme kutpinkers vanachter waar maar ieders keer iets aan scheelde.
Nu moet ik enkel nog wachten op de veerhoezen die nog niet binnen waren, en dan ist weer sparen voor iets nieuws.
Hier enkele foto's.