gij moet eerst nog roderenpk19000 schreef:godver godver godver, kzen er 1ne keer ni bij en t'is al van da.
MODDER EN NOG EENS MODDER
-
- Quadrunner
Re: MODDER EN NOG EENS MODDER
pk19000 schreef:godver godver godver, kzen er 1ne keer ni bij en t'is al van da.
tja pk-tje gaat ge de volgende keer mee want ik ben beniewd naar uw beest(tje)
wij rijden nooit hard door, dus hij kan zeker meerijden en daarbij ik heb zelf amper gerodeerd en geen problemen gehad, ik spreek wel over yamaha dus met kymco heb ik geen ervaringcyclonedriver schreef:gij moet eerst nog roderenpk19000 schreef:godver godver godver, kzen er 1ne keer ni bij en t'is al van da.
-
- Easy Quadrider
tuurlijk moet ik roderen, ben trouwens volop bezig(toch al een bekke)
roderen kan ook in terrein, op't gemakske weliswaar
idd direct het parcours gewoon laten wordenpk19000 schreef:tuurlijk moet ik roderen, ben trouwens volop bezig(toch al een bekke)
-
- Quadrunner
terreinrijden is ideaal om te roderen. Je moet enkel opletten, indien je vastrijd, niet als een zot staan gasgeven.
-
- Easy Quadrider
vaneiges
wheelies is voor na de rodage
wheelies is voor na de rodage
Hoi pk ,
En tevreden met u aankoop (kymco) ik heb al 3jaar een Kymco 500cc en vind ik dat prijs- kwaliteit toch niet slecht , met mijn baan-banden erop rijd dat toch een klein 109km en met mijn cross-banden er op 95km dus niet slecht e !dat het geen yammaha of suzuki ... is weet ik nu ook wel , voor daar 90% van de tijd daar te staan ..... het is in het weekend dat ik er soms eens op uit kan , maar ik zoek wel om er eens op een zaterdag of zondag met zo een ganse bende een tocht te maken .
groeten
Geert
En tevreden met u aankoop (kymco) ik heb al 3jaar een Kymco 500cc en vind ik dat prijs- kwaliteit toch niet slecht , met mijn baan-banden erop rijd dat toch een klein 109km en met mijn cross-banden er op 95km dus niet slecht e !dat het geen yammaha of suzuki ... is weet ik nu ook wel , voor daar 90% van de tijd daar te staan ..... het is in het weekend dat ik er soms eens op uit kan , maar ik zoek wel om er eens op een zaterdag of zondag met zo een ganse bende een tocht te maken .
groeten
Geert
-
- Easy Quadrider
Wel kitquad, eigenlijk moet je kymco niet meer onder yamaha of suzuki of whatever plaatsen. Tenslotte zijn ze niet zo veel goedkoper dan hun japanese collega's en qua degelijkheid moeten ze gewoon niet onderdoen. Als je een kymco even van dichtbij bekijkt zie je gewoon degelijke materialen en een degelijke afwerking. Qua betrouwbaarheid zijn ze denk ik even goed als die andere spleetogen. Qua vermogen moeten ze wel passen en daar zit volgens mij nog het prijsverschil.
Maar dat vermogen is zo dubieus dat iedereen dat voorzichzelf moet uitmaken.
Wij rijden praktisch wekelijks met een bende erop uit. Van waar ben je ?
Hoi Pk ,
Ja dat is het , het vermogen daar zal het verschil zitten in prijs . Ik ben van Ninove laat maar iets weten als je op pad gaat als het past en het is niet te ver komen we eens af als het mag é
groeten
Geert.
Ja dat is het , het vermogen daar zal het verschil zitten in prijs . Ik ben van Ninove laat maar iets weten als je op pad gaat als het past en het is niet te ver komen we eens af als het mag é
groeten
Geert.
-
- Quadrunner
+1pk19000 schreef:Wel kitquad, eigenlijk moet je kymco niet meer onder yamaha of suzuki of whatever plaatsen. Tenslotte zijn ze niet zo veel goedkoper dan hun japanese collega's en qua degelijkheid moeten ze gewoon niet onderdoen. Als je een kymco even van dichtbij bekijkt zie je gewoon degelijke materialen en een degelijke afwerking. Qua betrouwbaarheid zijn ze denk ik even goed als die andere spleetogen. Qua vermogen moeten ze wel passen en daar zit volgens mij nog het prijsverschil.
Hoi Cyclonedriver ,
Wat bedoel je met +1 ?
goeten
Geert
Wat bedoel je met +1 ?
goeten
Geert
-
- Quadrunner
+1 betekend dat ik het volledig eens ben met commentaar die gegeven word.
- Penguin
- Quadfanaat
- Contacteer:
Was dit in de buurt van Tienen?
Want dan mag je me die plaats eens ff PB-en.
Kan ik de met de bug eens gaan spelen
Want dan mag je me die plaats eens ff PB-en.
Kan ik de met de bug eens gaan spelen
28/02 - Loss of a good friend
One-Life-Live-IT!
If you don't get it, you probably shouldn't
One-Life-Live-IT!
If you don't get it, you probably shouldn't