Pagina 2 van 2
Geplaatst: do 09 sep, 2004 20:42
door Fré
tprobleem situeert zich ergens rond je CDI als ik me niet vergis (zwarte luciferdoos onder je linker achterspatbord)
ik kijk ff op z400central
Geplaatst: do 09 sep, 2004 21:13
door S.W.A.T.
dat kan ik morgen ook nog eens veranderen, maar zo in eens dat begrijp ik niet

maar ik heb geluk een vriend van me heeft ook een z400 kan ik alle stukken eens proberen van die zijne

Geplaatst: do 09 sep, 2004 21:32
door Fré
ff copy past van z400central:
EDIT: ik ga het ff snel vrij vertalen:
I had a similar problem about 3 weeks ago except mine was on every gear. there is a sensor think in the left side of the crank case. Theres is a wire down something might be hitting or touching it. Take off the case saver and check it with the case saver off.
-> Sensor aan motorblok (aan schakelpookje) controleren (draadje volgen en eventueel dekplaat afvijzen)
Check to see if your reverse cable is stuck. Someone here had a problem and it was due to the reverse cable/lever not completely releasing, thereby tricking the computer.
-> kijk of de achteruitknop niet een beetje vastzit
I had the same problem and it was the wire at the coil. the little connector was broken but you couldnt tell because of the rubber shield over connector. Check all your connections.
-> controleer al je contactjes, ook aan je CDI
The ground wire is a good catch. Had the same thing happen on a loose ground to the frame. Not sure if there is another ground to the frame besides the coil and the battery.
-> controleer al je massa aansluitingen (2x)
btw, als je aan het elektrisch gedeelte van je quad prutst, ontkoppel dan je batterij!
morgen help ik het vertalen, zqnt +ijn toetsenbord stqqt op qwerty door 1 of qndere vree+de toetsenco+binqtie
Hopelijk is je probleem snel opgelost!!!!!
Geplaatst: vr 10 sep, 2004 18:39
door quadboy
S.W.A.T. schreef:mense ik vind het niet heb daar straks eens dat kontakske vervangen wat onder het tandwiel staat dat diend om uwe nutraal enzo.. maar dat is het ook niet en heb eens naar het kontakt gekeken aan de ontkopelingshendel maar dat dient alleen om kontakt te geven om te starten dus daar ligt het ook niet aan wat kan het nog zijn

wij hebben het meermaals meegemaakt "vocht "in de bougie.
Je haalt de bougietop eraf is deze vochtig??? zo ja kantel je quad op zijn zijkant (links) en terug . Maak met een properre doek de bougiedop goed droog en let bovenaan de bougiedop dat de dichting nog goed zit , zodat er geen vocht naar binnen kan .
groetjes en ik hoop dat velen die dit probleem al eens gehad hebben hiermee geholpen zijn . Dus knoop het in je oren .
gehad bij kfx 400 en Z 400
Peter
Geplaatst: vr 10 sep, 2004 18:58
door S.W.A.T.
daar had ik ook al eens naar gekeken maar dat was het ook niet

heb hem binnen gebracht voor het te laten maken

Geplaatst: vr 10 sep, 2004 21:14
door Fré
is er een verband tss natte bougiekop en de achteruit revlimit die blijft steken?

Geplaatst: vr 10 sep, 2004 22:15
door quadboy
Fré schreef:is er een verband tss natte bougiekop en de achteruit revlimit die blijft steken?

Nee, maar het "pruttelen" wel en zo weten de anderen het ook .
De eerste keer dat wij het meemaakten dachten we ook aan de achteruit revlimit die bleef hangen maar het was de natte bougiedop en daarmee dat ik dit even poste
Geplaatst: vr 10 sep, 2004 22:35
door Robby
dan zou hij toch in vooruit ook pruttelen?was dat nu voor rare uitleg

Geplaatst: vr 10 sep, 2004 22:50
door Sg6
ik weet alles van natte bougiekop
de mijne starte gewoon niet meer met natte bougiekop
Geplaatst: za 11 sep, 2004 13:21
door S.W.A.T.
hij prutelde gelijk in achter uit in ieder vites behalve als hij in nutraal stond dan ging hij gewoon in toeren en van het moment dat hij in vites staat doet hij het

dus hat was niet de bougie, want die had ik ook al eens na gekeken

we zullen het wel weten als ik hem terug heb

in de winkel zijden ze als het de cdi is dat dat rond de 250 euro gaat zijn
