Zackie's Yamaha Raptor 660R
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
mischien had de vorige eigenaar er een heeeeeeele moooie en heleeee dure op zitten en dacht hij, die is mij teveel waard om er bij te verkopen
dat is mijn iedee als alles verder er wel zit
dat is mijn iedee als alles verder er wel zit
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
Zo'n ding kost normaal niet zoveel, complete switch voor aan het stuur met ALLES erop kost niet meer dan 50 euro
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Heb eentje gevonden maar voor 59 eurotjes bij W-lies meschien bestel ik die well maar hopelijk morgen veel tijd om all me kappen er af te halen samen met me broertje dus, moet gelijk kijken waar alle knipperlichten bedrading naar toe gaan etc en ik bedank Mark nogmaals voor het idee voor me zadel
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
en dan volgende week verlagen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
mobydirk schreef:en dan volgende week verlagen
Ja mobydirk gij zult het volgende week krijgen dan begint het verlaging en denk da ik effetjes nu alleen achter verbreedhubs ga kopen ik vind de voorkant all zeer verbreed , tja ik zie wel te veel ideeën
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
al die ideeën uitwerken en dan wordt het langzaam jou droomquad
Ik heb mijne via een webshop, 40 euro, zit alles op. Startknop, claxon, knipperlichten, ALARM licht knop en alle standen voor het licht (uit, stadslicht, dimlicht/grootlicht).Zakie schreef:Heb eentje gevonden maar voor 59 eurotjes bij W-lies meschien bestel ik die well maar hopelijk morgen veel tijd om all me kappen er af te halen samen met me broertje dus, moet gelijk kijken waar alle knipperlichten bedrading naar toe gaan etc en ik bedank Mark nogmaals voor het idee voor me zadel
Heel mooi compact ding
http://www.optitune.nl/stuurschakelaar- ... 710_30_477
Merci sloot , maar die ik heb gevonden is precies hetzelfde maar + choke
Avondje Garage tijd
Heb all me kappen verwijdert en effetjes naar de kabelboom gekegen om te vinden waar ik me knipperlicht shizzle kan vinden maar ja geen geluk Als me centjes binnen komen nieuwe remlichten kopen omdat deze die ik nu heb niet werkt als ik op de remmen sta. Nieuwe relay kopen want die heb ik niet 2 extra knipperlichten erbij halen pff lange nachten
slechte remlicht
De kabelboom weet iemand toevallig als dit er goed uitziet? ben zeer slecht in electra
Naakte Quad ALLERT!
Wordt Vervolgt met , r1 Veertjes hopelijk morgen
Heb all me kappen verwijdert en effetjes naar de kabelboom gekegen om te vinden waar ik me knipperlicht shizzle kan vinden maar ja geen geluk Als me centjes binnen komen nieuwe remlichten kopen omdat deze die ik nu heb niet werkt als ik op de remmen sta. Nieuwe relay kopen want die heb ik niet 2 extra knipperlichten erbij halen pff lange nachten
slechte remlicht
De kabelboom weet iemand toevallig als dit er goed uitziet? ben zeer slecht in electra
Naakte Quad ALLERT!
Wordt Vervolgt met , r1 Veertjes hopelijk morgen
je pakt het gelijk goed aan
je kabelboom zal ik wel onder handen nemen ziet er nouw niet egt super uit zo
je kabelboom zal ik wel onder handen nemen ziet er nouw niet egt super uit zo
Pakketje vandaag binnen (nogmaals bedankt mobydirk)
DING DONG..... Meneer ik heb hier een pakketje voor u! Dank u wel meneer , Doos openen , kon gelijk de krant van afgelopen maand lezen zo veel papier.
Het zijn Yamaha R1 verlaging veertjes , overgenomen van Meneer mobydirk en ze zijn super mooi. heeft gij uw tandenborstel gebruikt om ze schoon te maken ? (so clean & fresh)
Maar eerst gaat de Quad naar een Scooter zaak voor de knipperlicht en rem licht aansluitingen.
En dan pas gaan de veertjes eronder en ik moet ook zien uit te vinden welke veer voor de achterkant is of maak dat niet uit?
Wordt Vervolgt, Nieuwe knipperlicht+ rem licht aansluiting & nieuwe knipperlichten.
DING DONG..... Meneer ik heb hier een pakketje voor u! Dank u wel meneer , Doos openen , kon gelijk de krant van afgelopen maand lezen zo veel papier.
Het zijn Yamaha R1 verlaging veertjes , overgenomen van Meneer mobydirk en ze zijn super mooi. heeft gij uw tandenborstel gebruikt om ze schoon te maken ? (so clean & fresh)
Maar eerst gaat de Quad naar een Scooter zaak voor de knipperlicht en rem licht aansluitingen.
En dan pas gaan de veertjes eronder en ik moet ook zien uit te vinden welke veer voor de achterkant is of maak dat niet uit?
Wordt Vervolgt, Nieuwe knipperlicht+ rem licht aansluiting & nieuwe knipperlichten.
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
mooie veertjes
zijn volgens mij 3 dezelfde
zijn volgens mij 3 dezelfde
volgens mij ook
Remlichten kun je het beste doen met druk schakelaars:
http://www.optitune.nl/banjobout-remlic ... 50261.html
Zijn super dingen, geen gekloot met vuil en los contact enzo wat je hebt met die switches die je op de remhendel zet.
http://www.optitune.nl/banjobout-remlic ... 50261.html
Zijn super dingen, geen gekloot met vuil en los contact enzo wat je hebt met die switches die je op de remhendel zet.
Dank u wel sloot, tja ik moet nog kijken hoe ik dat allemaal gaat aansluiten.