dat is mijn iedee als alles verder er wel zit

( op 't moment)
  ( op 't moment)
 en ik bedank Mark nogmaals voor het idee voor me zadel
  en ik bedank Mark nogmaals voor het idee voor me zadel 

mobydirk schreef:en dan volgende week verlagen
 en denk da ik effetjes nu alleen achter verbreedhubs ga kopen ik vind de voorkant all zeer verbreed , tja ik zie wel
  en denk da ik effetjes nu alleen achter verbreedhubs ga kopen ik vind de voorkant all zeer verbreed , tja ik zie wel  te veel ideeën
  te veel ideeën

Ik heb mijne via een webshop, 40 euro, zit alles op. Startknop, claxon, knipperlichten, ALARM licht knop en alle standen voor het licht (uit, stadslicht, dimlicht/grootlicht).Zakie schreef:Heb eentje gevonden maar voor 59 eurotjes bij W-lies meschien bestel ik die well maar hopelijk morgen veel tijd om all me kappen er af te halen samen met me broertje dus, moet gelijk kijken waar alle knipperlichten bedrading naar toe gaan etcen ik bedank Mark nogmaals voor het idee voor me zadel

Als me centjes binnen komen nieuwe remlichten kopen omdat deze die ik nu heb niet werkt als ik op de remmen sta. Nieuwe relay kopen want die heb ik niet 2 extra knipperlichten erbij halen pff lange nachten
  Als me centjes binnen komen nieuwe remlichten kopen omdat deze die ik nu heb niet werkt als ik op de remmen sta. Nieuwe relay kopen want die heb ik niet 2 extra knipperlichten erbij halen pff lange nachten   

Dank u wel meneer , Doos openen , kon gelijk de krant van afgelopen maand lezen zo veel papier.
 Dank u wel meneer , Doos openen , kon gelijk de krant van afgelopen maand lezen zo veel papier. (so clean & fresh)
 (so clean & fresh)