Access streak 50cc

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Re: Access streak 50cc

Bericht door Haagje »

Vario ring zit er niet in en ook geen prop, andere uitlaat kopen en een 50 cc snel of 70cc.

Verder ook goed afstellen! En eventueel grotere carb 19mm ofzo
loddertje
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door loddertje »

Quadbeest schreef:
loddertje schreef:weet iemand hoe ik mijn quad wat meer pouwer moet geven 50 gaat nog te langsaam :roll:
ik heb gehoort dat uitlaat uitboren en vario ring verwijderen al 10/15 km meer moet geven :?: :idea: is dat waar
ps ik wil er geen 50cc zetje op :D

alfast bedankt :buig:
Waarschijnlijk bedoel je met uitboren de proppen verwijderen, ik weet niet wat voor quad je hebt maar waarschijnlijk zal er geen prop in zitten. Een vario ring zit ook niet in quads dus als je hem harder wilt laten lopen moet je het toch anders doen. Zoals een 70cc, andere uitlaat, andere vario, grotere carb. Enz..
oke maar ik heb adlyrs50 wat is daar voor aa te raden zonder 70 cc kitt en wat is 50cc snel
Quadbeest
Quadrider
Quadrider

Bericht door Quadbeest »

loddertje schreef:
Quadbeest schreef:
loddertje schreef:weet iemand hoe ik mijn quad wat meer pouwer moet geven 50 gaat nog te langsaam :roll:
ik heb gehoort dat uitlaat uitboren en vario ring verwijderen al 10/15 km meer moet geven :?: :idea: is dat waar
ps ik wil er geen 50cc zetje op :D

alfast bedankt :buig:
Waarschijnlijk bedoel je met uitboren de proppen verwijderen, ik weet niet wat voor quad je hebt maar waarschijnlijk zal er geen prop in zitten. Een vario ring zit ook niet in quads dus als je hem harder wilt laten lopen moet je het toch anders doen. Zoals een 70cc, andere uitlaat, andere vario, grotere carb. Enz..
oke maar ik heb adlyrs50 wat is daar voor aa te raden zonder 70 cc kitt en wat is 50cc snel
Met aldy's heb ik geen ervaring maar volgens mij kan daar gewoon een tecnigas quadder op, je kan ook een andere variateur kopen en eventueel een grotere carburateur.

50cc snel is zeg maar de getunede versie van een normale 50 cc. Deze levert dus betere prestaties
quad38
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door quad38 »

Hoe is het merk access treak eigelijk ga ook 1 halen maar gaan die snel stuk of zijn die goed?
Plaats reactie