Suzuki LTZ400 2010 zelf uitlaat maken?
Re: Suzuki LTZ400 2010
ziet er lekker uit!
mooie quad , nu besef ik nogmaals dat ik mijn vorige niet had mogen wegdoen
hoezo? wat was aan de vorige?zegro schreef:mooie quad , nu besef ik nogmaals dat ik mijn vorige niet had mogen wegdoen
ik had ook zo een nieuw model, maar door die stomme politiekers heb ik hem verkocht,om ze toch voor te zijn
maar het begon toch terug te kriebelen en heb ik er terug ene gekocht
hier mijne vorige
hier mijne vorige
die is wel nice, had terug zo eentje gekocht. Ach die politiekers krijgen dat nooit verboden, dan moeten ze ze niet verkopen, hebt gij nog verlagingblokjes toevallig? of spoorverbreders op overschot?zegro schreef:ik had ook zo een nieuw model, maar door die stomme politiekers heb ik hem verkocht,om ze toch voor te zijn
hier mijne vorige
-
- Quadrider
ik heb er te koop!!!!!!!!! http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 25&t=31245" onclick="window.open(this.href);return false;shuttle schreef:die is wel nice, had terug zo eentje gekocht. Ach die politiekers krijgen dat nooit verboden, dan moeten ze ze niet verkopen, hebt gij nog verlagingblokjes toevallig? of spoorverbreders op overschot?zegro schreef:ik had ook zo een nieuw model, maar door die stomme politiekers heb ik hem verkocht,om ze toch voor te zijn
hier mijne vorige
ene schone ltz hoor. je mag trots zijn op je beest
Merk je het verschil tussen de twee modellen aangezien de nieuwe injectie heeft ?
Model is er erg op vooruit gegaan. Vind de kleur goed uitvallen op de foto.
Hij start altijd, dat is al een verschil, nu mijn vorige had een andere uitlaat, dus daarom denk ik dat die beter vooruit ging.PI3R schreef:Merk je het verschil tussen de twee modellen aangezien de nieuwe injectie heeft ?
gij woont in ieper zijn dure blokjes als ik die moet komen halen, ben je deze week thuis?craemertje schreef:ik heb er te koop!!!!!!!!! http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 25&t=31245" onclick="window.open(this.href);return false;shuttle schreef:die is wel nice, had terug zo eentje gekocht. Ach die politiekers krijgen dat nooit verboden, dan moeten ze ze niet verkopen, hebt gij nog verlagingblokjes toevallig? of spoorverbreders op overschot?zegro schreef:ik had ook zo een nieuw model, maar door die stomme politiekers heb ik hem verkocht,om ze toch voor te zijn
hier mijne vorige
ene schone ltz hoor. je mag trots zijn op je beest
Een goede afstelling zou ook geholpen hebben aan je startprobleem.shuttle schreef:Hij start altijd, dat is al een verschil, nu mijn vorige had een andere uitlaat, dus daarom denk ik dat die beter vooruit ging.PI3R schreef:Merk je het verschil tussen de twee modellen aangezien de nieuwe injectie heeft ?
Mijne startte van de eerste keer na 6 maanden stilstaan. wel batterij opgeladen natuurlijk.
Het nieuwe model gaat volgens mijn gevoel minder goed, hij weegt ook wel een pak meer als het oude model..
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Nu is hij gespoten, maar er zijn nog geen fotos van.
Omdat ik regelmatig ga crossen heb ik mij maar eens een remorkje gemaakt.
Dit zijn de fotos
Nu nog mijn verlaging, de voorkant heb ik al, ben aant wachten op de achterkant
Omdat ik regelmatig ga crossen heb ik mij maar eens een remorkje gemaakt.
Dit zijn de fotos
Nu nog mijn verlaging, de voorkant heb ik al, ben aant wachten op de achterkant
Proficiat, have fun
plat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Quad Master
Re: Suzuki LTZ400 2010 pagina 2, Hij ligt plat
nice nice
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!