ja en dan het moeten dan nog geen auto,s zijn.hoeveel snelheids dat ik niet zie vlammen op hun 1n wiel das dan wel normaal mss . wij zijn gewoon benadeeld .Tommyboy schreef:Wat grappig is , is dat je zegt: dat niet iedereen zo is maar dat je erna zegt dat als je een dikke quad heb 40% vd quadrijders dit WEL doet?! Je spreekt jezelf tegen en bevestigt enkel dat jij ook graag speelt op de weg.Zakie schreef:ik ga ook keertje rond rijden en precies alleen de cowboys eruit halen en niet de goede gasten , dat jij toevallig 3 cowboys ziet rijden betekent niet dat iedereen zo is he , en ik kan 100 euro wedden dat als jij op een dikke Quad rij dat jij 40% van je rit ook zo gedraag niet iedereen is een engel , en die gasten met hun dikke golfjes of bmw's? ook engeltje toevallig met hun bumper kleven en snelheid , tot de dag van nu zie ik op wegmisbruikers toch meer auto's dan quad's
Nee, je hoeft niet te wedden voor 100 euro, want mijn veiligheid primeert! Een ongeval is zo gebeurd, mij zul je niet zien spelen op de weg! Moest ik ooit nog een quad kunnen kopen
Is het zo moeilijk om je je op de openbare weg te gedragen? Niet iedereen is idd een engel maar op de openbare weg moet je je gedragen! Het is geen speelterrein! Als je wil spelen doe dat maar op gesloten privé terrein of parcours (dan snap ik de minister zijn uitleg op dat punt hoor)? Idd, auto's deugen soms ook niet maar zij staan niet aan de vooravond van een autoverbod omdat sommige cowboys de openbare weg bezien als hun speelterrein . Bovendien is dat segment beter gereglementeerd (keuring, tuningregels etc).
Ochja, het is toch dwijlen met de kraan open... zolang er geen mentaliteitsverandering komt van sommige quadrijders (de cowboys)...
op iedere vervoermiddel zijn er clowns nix aan te doen.
ze moeten dan ook maar voor ons een keuring doen hé.
je hebt spelen op de weg en dom doen.
zolang dat je niemand in gevaar brengt. industrie enzo