sinds wanneer kun je met een crossmotor niet crossen dan?Lazii schreef:+1Rapr700SE schreef:Motors zie je continu,, Quads zie je bijna nooit,, UNIEK
Een quad kun je met crossen, een motor niet. Dat is mijn reden. Heb een bos-parcours en een grote wei ter beschikking, dus waarom zou ik dan een motor kopen
waarom een quad?
-
- Quadverslaafde
Re: waarom een quad?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
hij heeft een punttjobbie schreef:sinds wanneer kun je met een crossmotor niet crossen dan?Lazii schreef:+1Rapr700SE schreef:Motors zie je continu,, Quads zie je bijna nooit,, UNIEK
Een quad kun je met crossen, een motor niet. Dat is mijn reden. Heb een bos-parcours en een grote wei ter beschikking, dus waarom zou ik dan een motor kopen
Persoonlijk vind ik het leuker om te crossen op smalle bospaadjes met mijn crosbrommer, een motor is wendbaarder, je kan er gemakkelijker obstakels mee ontwijken. Een motor is ook makkelijker controleerbaar tijdens jumpjes.
Voor iets bredere zandwegjes vind ik de quad dan weer leuker doordat je gemakkelijk kan driften. Een quad is ook beter op extreem modderige stukken vind ik, een quad heeft meer grip door die grote banden.
Ik heb wel het gevoel dat een crossmotor veiliger is om te crossen dan quad. Door de wendbaarheid en het feit dat ze veel smaller zijn is er minder kans dat je frontaal tegen een boom terecht komt.
Voor iets bredere zandwegjes vind ik de quad dan weer leuker doordat je gemakkelijk kan driften. Een quad is ook beter op extreem modderige stukken vind ik, een quad heeft meer grip door die grote banden.
Ik heb wel het gevoel dat een crossmotor veiliger is om te crossen dan quad. Door de wendbaarheid en het feit dat ze veel smaller zijn is er minder kans dat je frontaal tegen een boom terecht komt.
Jezus schreef: Hoe vettiger, hoe prettiger!
Had ik het toevallig over een racemotortjobbie schreef:sinds wanneer kun je met een crossmotor niet crossen dan?
Crossmotors is iets dat ik al uit mijn geheugen heb verbannen, klein ongelukje met gehad. Daarom, motors zijn bij mij racemachiens Dan ga ik toch voor het verschil qua gevoel als je ermee rijd. Voel me op een quad beter als een CROSSmotor.
Was een misverstandje van mijn kant, mijn excuses (achteraf gezien een domme opmerking)
Laatst gewijzigd door Lazii op vr 18 jun, 2010 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadverslaafde
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
Ik rijd nu sinds 2 jaar quad, vervroegde midlife crisis denk ik
En gewoon omdat het leuk is en ik van 4 wielen houd
En gewoon omdat het leuk is en ik van 4 wielen houd
Raptor 660 supermotard
-
- Quadrider
Ik rij namelijk quad omdat ik geen motor rijbewijs heb en tog een beetje het motor gevoel wil hebben
en af en toe lekker uit waaien
maar binne kort ga ik de knoop door hakken en wor dhet motor rijbewijs en mooi weg racertje
en af en toe lekker uit waaien
maar binne kort ga ik de knoop door hakken en wor dhet motor rijbewijs en mooi weg racertje
Quadloss op het moment!