Pagina 2 van 2

Re: A-arm

Geplaatst: vr 23 jul, 2010 16:29
door Ardjuh
yamahakoppel schreef:het caster kun je niet op alle aftermarket A-armen verstellen
Afbeelding
pardon, ik bedoelde chamber..

Re: A-arm

Geplaatst: vr 23 jul, 2010 16:41
door sjmallie94
Grizzly700 schreef:Fullflight armen +2 per kant met spoorverbreders voor.
Maar ben er zeke niet content mee :| kogels zat al speling op vanaf dag 1, stuurstangen zijn van alu.
Nehh vindt de omni comp of armadillo stukken beter spul..

Re: A-arm

Geplaatst: za 24 jul, 2010 10:11
door micky010
me keuzen zijn niet gevallen op Fullflight maar op Armadillo 2+ a-armen op aanraden van Michael van quad tunning en wat ik hier in de topic lees bedankt voor de info :applaus:

Re: A-arm

Geplaatst: za 31 jul, 2010 11:05
door nijsluc
Mijn keuze is fullflight maar +2 of +3 graag uw mening
achteraan heb ik durablue +2 ,extended wheelhub + spoorverbreders dus zeer breed


:crosser:

Re: A-arm

Geplaatst: zo 01 aug, 2010 01:43
door mobydirk
als ik het goed begrijp zijn FF armen dus niet goed?
ik heb er een andere mening over (ik heb alleen sm ervaring)
ik vind het top dat je alle kogels gewoon los kan vervangen
en niet als je een kogel met speling heb dat je een complete arm moet halen
en breken of buigen gebeurt ook niet echt met ze
ik rij er echt hard mee (lees 200km/u +)
r1aptor ook en rijd ook heeeel veel op zijn achterwiellen
dus klappen krijgen ze ook
ik sluit mij aan bij quadracer voor sm vind ik ze top
voor mx heb ik geen idee maar als ik er 3 a 4 meter mee zou springen zou ik ook voor het zekere gaan van de topmerken

Re: A-arm

Geplaatst: zo 01 aug, 2010 05:18
door yamahakoppel
nijsluc schreef:Mijn keuze is fullflight maar +2 of +3 graag uw mening
achteraan heb ik durablue +2 ,extended wheelhub + spoorverbreders dus zeer breed


:crosser:
ik zou +2 pakken anders kom je vanvoor VEEEEL te breed uit en achter SMAL omdat je vanachter nooit zo breed kunt