boverke schreef:Kan iemand helpen om een goede quad te vinden tegen een degelijke prijs
ik ben beginner en zoek een 250 cc die ingeschreven is en die zijn weg vindt in het zand en op de weg.
zou ook tweezit zijn.
Weet iemand of ik mijn 5 jarige zoon mag meenemen?
dank
Zoek een goede 2de hands quad en niet te duur.
Re: Zoek een goede 2de hands quad en niet te duur.
als u al begin om te denken om uw 5 oud jarige zoontje mee op de quad te nemen dan zouw ik zeggen om er niet aan te beginnen sorry als het slecht invalt ik probeer het netjes te zeggen.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
zo dan eerder ook een quadje voor hem te kopen
toen ik 5 jaar was mocht ik ook soms met men pa mee op de moto
maar dan had ik vaak de gewoonte om in slaap te vallen
gelukkig is het met knikken gebleven voor het zelfde donderde ik van hem af
dus zou voor een kleine quad voor je zoontje en een zwaardere voor jou gaan
toen ik 5 jaar was mocht ik ook soms met men pa mee op de moto
maar dan had ik vaak de gewoonte om in slaap te vallen
gelukkig is het met knikken gebleven voor het zelfde donderde ik van hem af
dus zou voor een kleine quad voor je zoontje en een zwaardere voor jou gaan
suzuki ltz 400 special edition
-
- Quadrider
kun je geen kinderzitje hebben ervoor?
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350
-
- Easy Quadrider
moest ik van u zijn zou ik eerst leren rijden,vooraleer risico's te lopen met uw kind.
quadrijden is nie zo simpel als het er uitziet,maar het is wel megafun om met uw kleine te rijden,en zij vinden het ook megatof.ideaal om band tussen vader en zoon of dochter serieus de lucht in te helpen.maar zorg er eerst voor dat ge zelfzeker genoeg bent,want een ongeluk zal er voor zorgen dat uw kleine en bang wordt voor het quadrijden,maar nog slechter,bang van u. ik rijdt met een kymco mxu 250 ,leuk om mee te beginnen,betaalbaar,betrouwbaar
anders effe surfen naar "www.kymco.be ",
de groeten en veel zoekplezier
quadrijden is nie zo simpel als het er uitziet,maar het is wel megafun om met uw kleine te rijden,en zij vinden het ook megatof.ideaal om band tussen vader en zoon of dochter serieus de lucht in te helpen.maar zorg er eerst voor dat ge zelfzeker genoeg bent,want een ongeluk zal er voor zorgen dat uw kleine en bang wordt voor het quadrijden,maar nog slechter,bang van u. ik rijdt met een kymco mxu 250 ,leuk om mee te beginnen,betaalbaar,betrouwbaar
anders effe surfen naar "www.kymco.be ",
de groeten en veel zoekplezier
We zijn al gevallen met de motto hij zat toen tussen mijn handen en dat is wel heel gevaarlijk.
Hij heeft al quad (50 cc) weliswaar in snelheid wijzigbaar.
Kinderzitje? goed idee maar waar?
Bij de politie deden ze maar raar over ne quad en ik weet nog altijd niet of ne kleine mee mag.
Hij zei dat alles onder een motto viel en dat de mensen die met een quad rijden voor 50 % illegaal rijden.
En ook dat ik het Waals decreet eerst eens moest lezen voor ik ermee in de Ardennen rijdt.
Een maat van mij heeft al eens een boete van 270 en 750 € gehad en de melding dat ze de quad in beslag zouden nemen als hij nog zou crossen.
Is Kymco een betrouwbaar merk?
Quad skygo 4-takt hebben ze me afgeraden.
Weet iemand daar meer over
Hij heeft al quad (50 cc) weliswaar in snelheid wijzigbaar.
Kinderzitje? goed idee maar waar?
Bij de politie deden ze maar raar over ne quad en ik weet nog altijd niet of ne kleine mee mag.
Hij zei dat alles onder een motto viel en dat de mensen die met een quad rijden voor 50 % illegaal rijden.
En ook dat ik het Waals decreet eerst eens moest lezen voor ik ermee in de Ardennen rijdt.
Een maat van mij heeft al eens een boete van 270 en 750 € gehad en de melding dat ze de quad in beslag zouden nemen als hij nog zou crossen.
Is Kymco een betrouwbaar merk?
Quad skygo 4-takt hebben ze me afgeraden.
Weet iemand daar meer over
-
- Easy Quadrider
ik ken enkel kymco,en ja het is een betrouwbaar merk die ook de motoren levert aan bmw voor hun 450 cc enduro moto,dus dat wil toch al iets zeggen denk ik.oorspronkelijk leverde het bedrijf onderdelen aan honda.als die merken vertrouwen hebben in kymco,waarom zouden wij dan twijfellen,ik denk dat zij meer knowhow hebben dan wij.
grtz
grtz
De pompen langs de weg om water van een werf te pompen zij honda moters.
Ik heb gezocht naar kymco en inderdaad op de verkoperswebsite staat weinig te koop.
Weet u waar hij te koop is in de driehoek Leuven Aarschot Heist op den berg?
Ook het onderhoud enz want ik ken daar niets van.
Ik heb gezocht naar kymco en inderdaad op de verkoperswebsite staat weinig te koop.
Weet u waar hij te koop is in de driehoek Leuven Aarschot Heist op den berg?
Ook het onderhoud enz want ik ken daar niets van.