Pagina 2 van 4
Geplaatst: vr 06 aug, 2004 09:31
door rudiero
Rik350 schreef:rudiero schreef:oké merci.kga morgen ne keer gaan zien achter zo ene.grtz
Nog een vraagske,weet iemand waar ik nen bougiesleutel kan kopen?
koop beter gewoon een goede dopppenset zit ie gelijk in en je hebt een mooi gereedschap voor de toekomst komt altijd van pas. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Das een goe gedacht,maar ik zou graag eerst weten welke maat het is dat ik nodig heb of hebt ge buiten 4-takt of 2-takt daar geen verschil op?grtz
Geplaatst: vr 06 aug, 2004 09:39
door sjarty
zit er onder je zadel geen gereedschapszakje met bougiesleutel
pas op met die gereedschapskoffers , de bijgevoegde bougiesleutel past zeker op je bougie maar deze zijn van materiaaldikte soms te dik dat deze in sommige cylinders niet ingaan om aan de bougie te kunnen
zo een apart sleuteltje kost je enkele eurokes in auto 5 of zoiets , vraag gewoon eentje voor een auto en het is de juiste
dan kan je achteraf een goede gereedschapskoffer kopen of alles los bvb van facom wat zeer goed materiaal is.
je sleutel waar je die doppen op klikt kan je ook beter kiezen voor een momentsleutel , deze kan je instellen op de gewenste aantrekkracht wat ik toch zeer voornaam vind op quads en motoren
ff repairmanual van iemand zien te krijgen en daar staan ook alle aantrekkrachten in van elk boutje

Geplaatst: vr 06 aug, 2004 09:40
door sjarty
beter idee , als je ni zeker bent neem je bougie gewoon mee

Geplaatst: vr 06 aug, 2004 09:50
door rudiero
sjarty schreef:beter idee , als je ni zeker bent neem je bougie gewoon mee

Mijn vader heeft nen bougiesleutel en da is voor nen auto maar deze past nie omdat inderdaad de wand te dik is.Ik ga seffes eens naar de garage,maar kan bougie nie meenemen want krijg ze er nie uit hé.(en het beestje start ook nie)
Geplaatst: vr 06 aug, 2004 10:57
door Rik350
bougie maat 16 of maat 21 ligt aan kleintje of grote bougie
Geplaatst: vr 06 aug, 2004 22:48
door sjarty
heb is gekeken naar de prijzen van de luchtfilters en de twinair is beduidend duurder dan de k&n , is dit te wijten aan de kwaliteit

Geplaatst: vr 06 aug, 2004 23:01
door Ralph
Ik dacht altijd dat K&N duurder is dan Twin Air.
Geplaatst: vr 06 aug, 2004 23:16
door sjarty
k&n was 75 euro en twinair 115 euro
zal bij alle handelaren niet zo veel schelen zeker

Geplaatst: za 07 aug, 2004 01:15
door Robby
twin air is goedkoper, filtertje voor 60€ hebbek voor men eige, en ben veel bleier met een twin air als een k&n, k&n is volgens mij meer voor op straat te rijden, niet voor te ctrossen
Geplaatst: za 07 aug, 2004 08:13
door sjarty
blast Racer AKA sdsracer schreef:twin air is goedkoper, filtertje voor 60€ hebbek voor men eige, en ben veel bleier met een twin air als een k&n, k&n is volgens mij meer voor op straat te rijden, niet voor te ctrossen
moet is gaan kijken bij
www.deliegequads.be naar die luchtfilters , is dit dan mischien een andere twinair of wil hij ze gewoon bijhouden met ze zo duur te maken

Geplaatst: za 07 aug, 2004 08:16
door sjarty
die van 116 euro is wel een proflowfilter en dan sta deronder nog iets van twinair voor 11 eurokes maar da zal dan alleen de schuimfilter zijn ter vervanging denk ik

en de k&n voor de warrior is zelfs maar 63 euro

Geplaatst: za 07 aug, 2004 08:19
door sjarty
aaaah , die van 116 euro is met een soort van power lid bij zoals k&n maar wat anders

Geplaatst: za 07 aug, 2004 08:42
door Ralph
De 75 zal waarschijnlijk de normale K&N filter met Outerwear zijn en die 116 euro een Pro Flow set. Als het systeem net zo dom is als bij de Warrior, dan zal je een Pro Flow set moeten nemen (heet Power Flow bij Twin Air dacht ik).
Geplaatst: za 07 aug, 2004 08:50
door sjarty
hoe bedoel je met zo dom systeem

Geplaatst: za 07 aug, 2004 08:55
door Mika
Bij de Warrior is zo goed als niks voorzien om de filter op z'n plaats te houden ! Kijk maar eens na want het kan goed zijn dat je luchtfilter ergens onderaan je filterbak ligt
Twinair filter kost zo'n 13 euro