banshee project(house off color).
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: banshee project(house off color).
Een hele collectie zo te zien, is zeker top
Steve
Steve
is inderdaad een zeer mooie banshee geworden
-
- Quadverslaafde
WoW respect .....Wow
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
jammer van de scooterbandjes maar voor de voor de verderest, klasse!
w-tec club member
-
- Toeschouwer
ja die scooterbandjes, sommige vinden het tof,anderen niet, kzou dit persoonlijk ook geen twee maal meer doen scooterbandjes leggen. op de yfz 450 komen er alleszins geen!
-
- Quadverslaafde
idd. persoonlijk vind ik het juist weer dik staan.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
die ringen in de velgen van jou Banshee waar heb je die gekocht???
Of heb je die zelf gemaakt.
Mvgr,
Henry
Of heb je die zelf gemaakt.
Mvgr,
Henry
-
- Toeschouwer
die ringen zijn gewoon een stuk van de velg, dit zijn geen beadlocks of zo, dit is gewoon mee gegoten met de velg.
MVG Dimitri
MVG Dimitri
dimitribanshee schreef:die ringen zijn gewoon een stuk van de velg, dit zijn geen beadlocks of zo, dit is gewoon mee gegoten met de velg.
MVG Dimitri
Bedankt
-
- Quadrider
@ Henry: dat zijn Douglas Tarmac velgen (Schitterend mooi spul trouwens)
@ Dimitri: Dit vind ik nou echt ZEEEEER vet en mooi, Ben zelf ook op zoek naar een Banshee.
Zoals jij ze hebt is echt super,mooie Banshee voor het asfalt,dikke 450 voor de cross.
Super bezig man
...alleen die scooterbandjes he. Gewoon Spearz 195/50 erop man! staat echt super, of weer die artrax,dan blijft het 1 geheel met achter.
no worries
@ Dimitri: Dit vind ik nou echt ZEEEEER vet en mooi, Ben zelf ook op zoek naar een Banshee.
Zoals jij ze hebt is echt super,mooie Banshee voor het asfalt,dikke 450 voor de cross.
Super bezig man
...alleen die scooterbandjes he. Gewoon Spearz 195/50 erop man! staat echt super, of weer die artrax,dan blijft het 1 geheel met achter.
no worries
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
mooie kleuren combinatie met dat rood ,,RESPCT,,
-
- Toeschouwer
ja merci voor de complimenten he, ja kben eigenlijk het meest content van die artrax banden. deze week begin ik aan de demontage van de yfz, kzal proberen daar zoveel mogelijk foto's van te posten, kheb al heel wat nieuwe onderdelen liggen voor deze. kzou de motor van de yfz ook reviseren, welke piston raden jullie me aan? in mn banshee heb ik wiseco gestoken, zou dit voor de yfz ook goed zijn, of zijn er betere?
-
- Quadverslaafde
cp pistons, beter weet ik niet maar in ieder geval wel zeer goed.dimitribanshee schreef:ja merci voor de complimenten he, ja kben eigenlijk het meest content van die artrax banden. deze week begin ik aan de demontage van de yfz, kzal proberen daar zoveel mogelijk foto's van te posten, kheb al heel wat nieuwe onderdelen liggen voor deze. kzou de motor van de yfz ook reviseren, welke piston raden jullie me aan? in mn banshee heb ik wiseco gestoken, zou dit voor de yfz ook goed zijn, of zijn er betere?
-
- Quad Expert
Wat is goed/beter?dimitribanshee schreef:ja merci voor de complimenten he, ja kben eigenlijk het meest content van die artrax banden. deze week begin ik aan de demontage van de yfz, kzal proberen daar zoveel mogelijk foto's van te posten, kheb al heel wat nieuwe onderdelen liggen voor deze. kzou de motor van de yfz ook reviseren, welke piston raden jullie me aan? in mn banshee heb ik wiseco gestoken, zou dit voor de yfz ook goed zijn, of zijn er betere?
ProX, komt ook gewoon uit NL, is een gegoten zuiger zelfde als orgineel dus. Wiseco heeft een forged zuiger...
Nadeel van een forged zuiger is dat die meer zich moet vormen naar de cilinder, warm/koud worden van de motor
zal dus niet heel lomp moeten gebeuren. Forged materiaal is sterker dus kan daarom ook lichter... lichtere zuiger =
dus even sterk... Maar wel betere gas reactie...
http://www.dirtrider.net/forums3/showth ... adid=35945
Van wat ik tegen ben gekomen zeggen ze dat als je max vermogen uit blok wilt halen dat je een gegoten zuiger
moet pakken en die heel vaak vervangen.... dus jah, wat is beter in jouw geval?
No Can't Do!
\tjobbie schreef:idd. persoonlijk vind ik het juist weer dik staan.
bij deze vind ik het juist ook wel weer mooi
die scooter bandjes.
(bij veel is het niet mooi maar bij deze wel