dus jullie hebben een vaste drukker dan zijn jullie goedkoper uit als ik het zou doen
sponsoren ??
als iedereen met de stickers rondrijd voor nop en jij met de kosten zitten
heb je wel kans op eeuwige roem hier op het forum
moet je ff met de mods over hebben denk ik
Ik heb geen idee hoe dit forum in de lucht wordt gehouden..., maar je kan voor de stickers dan toch ook een symbolisch bedrag vragen wat dan ten heel te goede komt aan het forum? Of zeg ik hier iets raars?
dus jullie hebben een vaste drukker dan zijn jullie goedkoper uit als ik het zou doen
sponsoren ??
Ik heb geen idee hoe dit forum in de lucht wordt gehouden..., maar je kan voor de stickers dan toch ook een symbolisch bedrag vragen wat dan ten heel te goede komt aan het forum? Of zeg ik hier iets raars?
Is ook een goed idee.....
Ik hoef niet de roem maar ik help gewoon graag, maar als we allemaal betalen voor de stickers en dat komt goed terecht bij het forum vind ik dat een top ideeeeeee......
Gr John
Eerste quad Smc 250cc met kenteken
In het bezit van een Yamaha Banshee met kenteken..
sponsoren ??
Je moet dit niet zien als roem maar ik ben graag erg behulpzaam.... Ik zie meer als dat het idee goed is maar er meestal niks van komt omdat er geen geld voor is...
Gr John
Eerste quad Smc 250cc met kenteken
In het bezit van een Yamaha Banshee met kenteken..
dan moeten we dat gewoon doen voor een symbolisch bedrag als dat nodig blijkt
alleen de verzendkosten zouden dan we voor diegene zijn die een sticker willen rekenen
de stickers zullen er wel komen goedschiks of kwaadschiks
ik wil ook wel delen in de kosten ervoor
ook om alleen het idee van de grond te krijgen