slotjes

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Re: slotjes

Bericht door tjobbie »

och, ik kan nog zoveel leuke originele dingen bedenken maar m,n vrouw en het geld zit ertussen :D
let op btw. ander worden we verplaatst naar "cafe" hihi :lol:

Just kidding Jazzy :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

tja probeer je et forum schoon te houden is het nog niet goed.

Er wordt bij het sluiten doorverwezen:
a. Of naar de zoekfunctie
b. Of er staat al een link naar het goede topic in.

PS: ik geef toe dat bij sommige topics erg snel geclosed worden. Terwijl iemand hulp zoekt bij het zoeken van een quad ofzo.
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

Als iemand nou een voorbeeld heeft van een 'slecht' slotje, doe dan even de link naar het topic waar het om gaat.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Ik kan me wel voorstellen dat, als je de eerste maal op een forum komt, en je wordt al direkt met je neus op de feiten gedrukt
dat het niet prettig is .Kan me nog de eerste dag van mij herinneren op dit forum en dat was ook niet echt "gezellig" te noemen.Ik zou de mensen wel even de tijd geven om het forum "gewoon" te worden en niet direkt het deksel op de neus geven door het topic meteen te sluiten.Ik heb me ook al dikwijls geergerd op steeds wederkerende topics te lezen maar ja het is nu zo! 8)
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
pointblanque
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door pointblanque »

ten eerste wil ik even heel duidelijk maken, ik ben hier absoluut niet om dingen af te kraken of iets dergelijks.
ten tweede wil ik de moderators bedanken voor alle tijd en moeite die ze hier vrijwillig insteken
ten derde als ik toch vrijheid van meningsuiting heb wil ik graag het volgende aan bod doen komen:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 16&t=33412" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is een topic dat mijn insziens te snel is gesloten. De vraag is vrij simpel: waar kan ik mijn quad verzekeren.
Persoonlijk ben ik er vrij lang mee bezig geweest en ben erop uitgekomen dat er eigenlijk maar 2 verzekeringsmaatschappijen zijn die verzekeren Orion Direct en nog iets als A5 of A2 verzekeringen ofzo.
Daarbij wil ik ook even vermelden dat zoeken in het forum met de search functie nou niet echt bepaald vlekkeloos werkt!
Ik moet jullie wel even props geven voor het feit dat er diverse topics zijn gesloten waarin duidelijk vermeld werd hoe je moet zoeken (google) en hoe je de phrases in google moet invoeren.

Mijn tip is dan ook om een standaard textje te maken, (dus over zoeken en waar je dat moet doen e.d.) die je universeel op zulke topics kan toepassen, en een flexibel stukje (dus waar het topic over gaat).
Mocht je dan nog vragen overhouden, open gerust een nieuw topic.
persoonlijk zou ik zeggen, stuur even een pb'tje.
Als ik op een forum kom waar gelijk mijn topic word gesloten, dan word de drempel om een nieuwe te openen ook vrij hoog!

misschien kunnen jullie hier niks mee, maar hopelijk wel ;)
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Jazzy schreef:Als iemand nou een voorbeeld heeft van een 'slecht' slotje, doe dan even de link naar het topic waar het om gaat.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 24&t=33401

Je weet waarom :wink:
En het is niet dat ik nieuwkomer ben, ik ben jaren langer actief dan jij :idea:
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

KrisZ400 schreef: http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 24&t=33401

Je weet waarom :wink:
En het is niet dat ik nieuwkomer ben, ik ben jaren langer actief dan jij :idea:
In dat topic staat een duidelijke reden waarom het gesloten is en is zelfs een alternatief gegeven. Dat noem ik geen 'slecht' slotje. Bovendien heb je per PB extra uitleg gekregen toen je er om vroeg. Helemaal volgens het boekje dus. :)

Dat jij het er niet mee eens bent, dat is wat anders. Dat heb je nou eenmaal bij modereren, als het niet gebeurt wordt het een rommeltje en als het wel gebeurt dan kun je nooit iedereen tevreden houden.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
jeoentjuh
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door jeoentjuh »

ik zit nu al 6 jaar op dit forum maar dit is zo nooit gebeurd
ik hoop dat jullie wat rustiger aan gaan doen
suzuki ltr450

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk

www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Pindapotje »

Ik snap heel goed wat Jazzy bedoeld, de zoek functie zit er niet voor niets.....
als je ergens heen moet en je weet de weg niet, bereid je je ook eerst voor door op een kaart te kijken, dan ga je ook niet iedere voorbijganger vragen waar je heen moet.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat sommige mensen eerst zichzelf eens moeten verdiepen in de materie en dan eventueel aanvullende informatie vragen.

Als ik bijvoorbeeld gewoon google gebruik en vul in "quad verzekeren" dan komt "Orion Direct" gelijk tevoorschijn. dus dit soort topics hoeven dus met een beetje zelf initiatief niet eens aangemaakt te worden, dan kan je vervolgens wel vragen of hier mensen zijn die hier al een verzekering hebben lopen en wat hun ervaringen zijn.

Succes verder :crosser:
pointblanque
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door pointblanque »

zoals al aangegeven werkt de zoekfunctie amper...
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Pindapotje »

pointblanque schreef:zoals al aangegeven werkt de zoekfunctie amper...
Moet zeggen dat ik er weinig problemen mee heb...... als ik weer als voorbeeld "Verzekering" neem, en ik vink bij "Doorzoek alleen" titels aan, komen er toch verschijnende topics over verzekeren :?
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Ik vind het juist goed dat er zoveel topics gesloten worden! Het zijn vrijwel allemaal topics waarin naar een bekende weg wordt gevraagd, ik vind het wel goed als er wel een duidelijke toelichting gegeven wordt waarom het topic gesloten wordt. Evt een uitgebreid standaard verhaal.

Ik ergerde me ontzettend dat er zoveel dezelfde topics kwamen. Dan reageerde ik met: gebruik de zoekfunctie, waarna er alsnog heel veel dezelfde antwoorden kwamen :S Als voorbeeld: als er iemand naar een beginnersquad vraagt wordt er als antwoord door de ene gezegt: blaster en door de volgende raptor 350 of ltz 400. Die topics bestaan zo enorm veel en telkens komt er hetzelfde uit. Ik vind het nog beter als de topics met slotje na een week verwijderd worden, deze voegen echt niets toe aan het forum.
Slechte topics die vaker voorkomen zorgen ervoor dat de zoekfunctie niet goed werkt.
Eigenlijk moeten de topics ouder dan een jaar opgeschoond worden (dezelfde topics verwijderen), maar dat kost enorm veel tijd en helaas hebben de meeste mensen niet veel tijd en ik helaas ook niet.....

Al vind ik het slecht dat het topic over quadtuning gesloten werd, michael is ook actief op het forum en hij kan dus gewoon reageren op het topic. Een moderator kan een bericht naar michael sturen met de link naar het topic evt...
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

tjobbie schreef:och, ik kan nog zoveel leuke originele dingen bedenken maar m,n vrouw en het geld zit ertussen :D
let op btw. ander worden we verplaatst naar "cafe" hihi :lol:

Just kidding Jazzy :wink:
Waar stond dit topic eerst dan?? Want dit hoort in het onderdeel forum dacht ik :roll:

Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Boncari schreef: Al vind ik het slecht dat het topic over quadtuning gesloten werd, michael is ook actief op het forum en hij kan dus gewoon reageren op het topic. Een moderator kan een bericht naar michael sturen met de link naar het topic evt...
Heb dit soort dingen ook liever via de PB als er iets mis is.

Maar vindt het juist wel goed dat diversetopics worden gesloten, meeste wat erin staat is al vaak zat gevraagt en wat moeite doen om het antwoord te vinden of wat in de buurt komt is ook niet al te moeilijk als je gewoon even wat rondzoekt.
Zeker laatste maanden word er gewoon veel te veel topics geopent als het niet nodig is.
Maar dit is mijn mening!
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Dat snap ik, maar ik vind dat er openlijk gesproken mag worden over winkels. Als er op een forum kritiek wordt gepost kan iedereen zijn ervaringen delen. Over quadtuning.nl zijn dat eigenlijk alleen maar goede ervaringen, dus dat is positieve publiciteit! Daarnaast kun jij zelf het geval uitleggen, dit was beter geweest dan het topic sluiten, want mensen komen terecht in dit topic en lezen iets negatiefs over quadtuning.nl.

Plaats reactie