Waarom moeten mensen altijd klagen

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Gielen_24
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2148
Lid geworden op: zo 23 mei, 2010 17:43
Locatie: vliermaal

Re: Waarom moeten mensen altijd klagen

Bericht door Gielen_24 »

JohnBeton schreef:ja, dat is mss zever, maar dat is de wetgeving
Ik heb dat zelf nagevraagd bij de nodige instanties omdat ik ooit een eigen privé crossterreintje wou aanleggen.
Dat mag, maar je mag niet met meer dan 1 voertuig gelijktijdig rijden, anders is het een omloop of wedstrijd en daar moet je een vergunning voor vragen. Verder mag je ook geen springbergen hoger dan (dacht ik) 1m leggen, anders heb je een bouwvergunning nodig, enz. enz.
dan maak je er toch gewoon een supercross parcrous van :wink: nu weet ik dat ik nie boven de 1m mag gaan als ik er zou mogen leggen bij men oma en opa :applaus:
suzuki ltz 400 special edition :crosser: :crosser:
Proevoquad
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 500
Lid geworden op: ma 06 sep, 2010 10:06

Re: Waarom moeten mensen altijd klagen

Bericht door Proevoquad »

Zakie schreef:Ik heb de oplossing , een Quad meeting voor uwe Deur houden rond 40 Quads voor de Deur dan houw meneer zijn mondje wel dicht want als hij weer gaat klagen dan krijg hij weer de volle mep.

Ik heb zelf een een beroep waar klachten dagelijkse zaak zijn en voor de kleinste dingen, maar je krijgt altijd Stank Voor Dank! :chagarijn:
Dat zie ik wel zitten :D
Juist nog gepraat bij een paar man en zolang de politie geen bewijzen heeft kunnen ze niks doen want ik doe ook niks verkeerd,dus ik laat ze maar doen maar blijf het triestig vinden hoe sommige mensen heel hun leven klagen.
Ma ja ik laat het voorlopig zo,als er nog een klacht kom ga ik wel zien om er verder bij te gaan.
#27 Fre
Gielen_24
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2148
Lid geworden op: zo 23 mei, 2010 17:43
Locatie: vliermaal

Re: Waarom moeten mensen altijd klagen

Bericht door Gielen_24 »

sorry dat ik het zo zeg maar wat lawaai komt er nu uit zo een onozel origineel kachel pijpje
as ze van hun neus maken als je daar een lawaai van gewelste van maakt
maar komt amper iets uit :o
suzuki ltz 400 special edition :crosser: :crosser:
Proevoquad
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 500
Lid geworden op: ma 06 sep, 2010 10:06

Re: Waarom moeten mensen altijd klagen

Bericht door Proevoquad »

Sommige mensen kunnen tegen niks,als mijn neefke afkomt en hij trapt op nen bal staan ze daar ook al te kijken.
Triestig maar ik trek het me beter niet aan,de tuin is al goed afgesloten dus ik zie hun kop al niet meer :mrgreen:
#27 Fre
maxxer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 21 aug, 2010 20:22
Locatie: Ergens

Re: Waarom moeten mensen altijd klagen

Bericht door maxxer »

zet maar ne EP das zyn ze pas echt blij :p
grtjzz
btw leuk dat er weer een kymco is bijgekomen :D
<<<MAXXER_300>>>
Plaats reactie