.:Black-Streak:.
Re: .:Black-Streak:.
Ik zal binnenkort proberen een filmpje te maken met mn fotocamera, op het moment kan ik niet rijden omdat het stuur en de kappen eraf liggen. Dit i.v.m. het plaatsen van de temp.meter en killswitch etc.
En vandaag is in Nederland bij sommige de Sint langs geweest, dus had ik een cadeautje in mn schoen(?)
Een CNC gefreesde kickstarter, best een mooie toch?
Gelijk ff kijken hoe die staat
Mn vriend is ook bezig geweest; hij heeft de kabelboom van onze donor quad uit gezocht. Er zat een breuk in het elektrische circuit, die is verholpen, en hij heeft ook meteen alles netjes gemaakt. Nu wil ik eigenlijk deze bedrading op mijn quad zetten omdat het veel mooier is en ook helemaal nagekeken is.
Hier een paar foto's
Voor:
Na:
Testen: (let niet op de rommel )
Verder zijn alle tips en opmerkingen welkom!!
En vandaag is in Nederland bij sommige de Sint langs geweest, dus had ik een cadeautje in mn schoen(?)
Een CNC gefreesde kickstarter, best een mooie toch?
Gelijk ff kijken hoe die staat
Mn vriend is ook bezig geweest; hij heeft de kabelboom van onze donor quad uit gezocht. Er zat een breuk in het elektrische circuit, die is verholpen, en hij heeft ook meteen alles netjes gemaakt. Nu wil ik eigenlijk deze bedrading op mijn quad zetten omdat het veel mooier is en ook helemaal nagekeken is.
Hier een paar foto's
Voor:
Na:
Testen: (let niet op de rommel )
Verder zijn alle tips en opmerkingen welkom!!
-
- Pro Quadrider
wow mooi kick startertje lekker bezig geweest ga zo door
-
- Quadverslaafde
zeker maar die kabelboom vind ik echt een topper, er zijn niet zo heel veel mensen die er zoveel aandacht aan besteden wat toch wel belangrijk is.
Props to your friend
Props to your friend
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ziet er mooi uit hoor
ga zo door
ga zo door
Kleine update:
Mn vriend heeft een beugeltje gemaakt voor de temperatuurmeter:
Ondertussen heb ik bijna alle stalen boutjes vervangen door RVS bouten (bling bling )
En ben weer bezig geweest met polijsten, stuurbar, KVS dop, voor vering en radiator gril moeten er ook aan geloven
Ook hebben we de kabelboom vervangen! en de Killswitch en temp. meter geplaatst.
Tot snel
Mn vriend heeft een beugeltje gemaakt voor de temperatuurmeter:
Ondertussen heb ik bijna alle stalen boutjes vervangen door RVS bouten (bling bling )
En ben weer bezig geweest met polijsten, stuurbar, KVS dop, voor vering en radiator gril moeten er ook aan geloven
Ook hebben we de kabelboom vervangen! en de Killswitch en temp. meter geplaatst.
Tot snel
Jaja daar zijn we weer
Even een update omdat de kerstman is langs geweest en er weer het e.e.a. gebeurt is.
Toen ik laatst de boutjes aan het vervangen was kwam de achterrem even los, hierbij kon ik gelijk een kijkje nemen naar de remblokken:
Dat zag er niet al te best meer uit, dus gelijk nieuwe blokken van EBC besteld! Iemand bekend met dit merk?? kwam het op ebay tegen na lang zoeken naar de juiste blokken.
Maar eigenlijk wilde ik ook wel graag een nieuwe remschijf, dus ik opzoek.
Helaas was er helemaal niets te krijgen, behalve de originele maar die vond ik niet mooi. Dus heb ik zo'n beetje alle scooter modellen afgezocht en kwam uit bij de schijf van een Suzuki Streetmagic.
Deze heeft namelijk de zelfde buiten maat en bout maten, alleen het hart is kleiner. Maar dat kunnen we zelf fixen!
Nu heb ik een mooie Braking wave schijf:
Dit remt echt stukken beter!
Verder is de temperatuurmeter omgewisseld voor een temperatuurmeter/toerenteller.
Ook heb ik een LED achterlicht gekregen, helaas heeft deze ook kenteken verlichting erop zitten in een wit/blauwe kleur.
Dit het ik geprobeerd af te dekken met tape omdat mijn kenteken veeel lager zit.
En daarbij heb ik led knipperlichten gekregen, hier ben ik erg blij mee!!
Staan echt vet
Ik zal proberen vandaag betere foto's te maken
Toen had ik ook nog 2 spoorverbreders gekocht hier op het forum, moet ze alleen iets laten uitdraaien op mn werk om goed te passen. En natuurlijk even oppoetsen..
Binnenkort dus weer een update!
Even een update omdat de kerstman is langs geweest en er weer het e.e.a. gebeurt is.
Toen ik laatst de boutjes aan het vervangen was kwam de achterrem even los, hierbij kon ik gelijk een kijkje nemen naar de remblokken:
Dat zag er niet al te best meer uit, dus gelijk nieuwe blokken van EBC besteld! Iemand bekend met dit merk?? kwam het op ebay tegen na lang zoeken naar de juiste blokken.
Maar eigenlijk wilde ik ook wel graag een nieuwe remschijf, dus ik opzoek.
Helaas was er helemaal niets te krijgen, behalve de originele maar die vond ik niet mooi. Dus heb ik zo'n beetje alle scooter modellen afgezocht en kwam uit bij de schijf van een Suzuki Streetmagic.
Deze heeft namelijk de zelfde buiten maat en bout maten, alleen het hart is kleiner. Maar dat kunnen we zelf fixen!
Nu heb ik een mooie Braking wave schijf:
Dit remt echt stukken beter!
Verder is de temperatuurmeter omgewisseld voor een temperatuurmeter/toerenteller.
Ook heb ik een LED achterlicht gekregen, helaas heeft deze ook kenteken verlichting erop zitten in een wit/blauwe kleur.
Dit het ik geprobeerd af te dekken met tape omdat mijn kenteken veeel lager zit.
En daarbij heb ik led knipperlichten gekregen, hier ben ik erg blij mee!!
Staan echt vet
Ik zal proberen vandaag betere foto's te maken
Toen had ik ook nog 2 spoorverbreders gekocht hier op het forum, moet ze alleen iets laten uitdraaien op mn werk om goed te passen. En natuurlijk even oppoetsen..
Binnenkort dus weer een update!
-
- Pro Quadrider
echt mooi lekker bezig
-
- Quadverslaafde
heel goe bezig! EBC is een zeer bekend merk in de racerij, ze zelf onder m,n auto gehad samen met dikke race schijven
tis bijna niet te zien maar de schijven die je hier ziet waren ook van EBC.
tis bijna niet te zien maar de schijven die je hier ziet waren ook van EBC.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Pro Quadrider
hey ik had ook ebc blokken onder me voorige auto ,enege nadeel van race spul vond ik dat ze pas goed remmen als ze warm zijn!
de eerste keer koud remmen gebeurd er weinig iets om wel rekening mee te houden. ik had wel groene dacht ik ,mischien zijn die rode voor straatgebruik
de eerste keer koud remmen gebeurd er weinig iets om wel rekening mee te houden. ik had wel groene dacht ik ,mischien zijn die rode voor straatgebruik
`groen is voor straat gebruik
die geven minder stof af en blijven je velgen langer mooi
ik heb er ook diverse setjes van gehad
is niets mis mee
alleen de schijven hoef ik niet meer voor de auto wel gezegt
leuk project
die geven minder stof af en blijven je velgen langer mooi
ik heb er ook diverse setjes van gehad
is niets mis mee
alleen de schijven hoef ik niet meer voor de auto wel gezegt
leuk project
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Pro Quadrider
ok mn geheugen is nu weer opgefrist