smeren van smeernipels?
-
- Easy Quadrider
Dacht ik toch ook, gesloten rollementen kan je niet bij smeren, enkel vervangenBlasterke200 schreef:Als je niet mag spuiten tot het eruit komt dan kan je beter niet smeren hoor dan heeft het toch geen nut en waar dichtingen zitten moet niet gesmeert want als er niks uitkan(door de dichting) kan er ook niks in. Lijkt mij toch logisch ofniet soms
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
-
- Quad Expert
laat iedereen het doen zoals hij het denkt
ik studeer in de luchtvaart en daar geld OVERAL waar een smeernippel staat MOET je pompen tot er nergens meer oud vet uitkomt en alles mooi bège is van het nieuwe vet...
mijn blaster is altijd zo gedaan geweest en die lagers zijn als nieuw niets speling op...
greetz to all te quadters
ik studeer in de luchtvaart en daar geld OVERAL waar een smeernippel staat MOET je pompen tot er nergens meer oud vet uitkomt en alles mooi bège is van het nieuwe vet...
mijn blaster is altijd zo gedaan geweest en die lagers zijn als nieuw niets speling op...
greetz to all te quadters
alle alle,
de lagers met het opschrift RS1 zijn lagers met aan 1 zijde een afscherming en de andere zijde is volledig open deze kan je dan wel doorvetten want die lager is er speciaal voor gemaakt dan. Als je een 2RS neemt zijn die aan beide zijden afgedicht en vetten van een gesloten lager gaat niet tenzij het een Y lager is en dees ga je niet vinden in een Quad. Als je ooit de lagers vervangt van een quad steek dan een 2Z lager ipv een RSH1 lager die er standaard in steekt. Die 2Z lager is bestendig tegen overvloedig stof.
de lagers met het opschrift RS1 zijn lagers met aan 1 zijde een afscherming en de andere zijde is volledig open deze kan je dan wel doorvetten want die lager is er speciaal voor gemaakt dan. Als je een 2RS neemt zijn die aan beide zijden afgedicht en vetten van een gesloten lager gaat niet tenzij het een Y lager is en dees ga je niet vinden in een Quad. Als je ooit de lagers vervangt van een quad steek dan een 2Z lager ipv een RSH1 lager die er standaard in steekt. Die 2Z lager is bestendig tegen overvloedig stof.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
ik en SKF da is 1 geheel ik weet er alles over alsook hoe die borgringen in elkaar steken en hoe die precies werken ik kan er boekdelen van vertellenS.W.A.T. schreef:jij bent precies goed op de hoogte
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
met vriendelijke groet
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u