Pagina 2 van 2

Geplaatst: di 17 aug, 2004 16:56
door KrisZ400
Als je niet mag spuiten tot het eruit komt dan kan je beter niet smeren hoor dan heeft het toch geen nut en waar dichtingen zitten moet niet gesmeert want als er niks uitkan(door de dichting) kan er ook niks in. Lijkt mij toch logisch ofniet soms

Geplaatst: di 17 aug, 2004 18:12
door koeke
Blasterke200 schreef:Als je niet mag spuiten tot het eruit komt dan kan je beter niet smeren hoor dan heeft het toch geen nut en waar dichtingen zitten moet niet gesmeert want als er niks uitkan(door de dichting) kan er ook niks in. Lijkt mij toch logisch ofniet soms
Dacht ik toch ook, gesloten rollementen kan je niet bij smeren, enkel vervangen :wink:

Geplaatst: di 17 aug, 2004 18:25
door Vincenzo
laat iedereen het doen zoals hij het denkt

ik studeer in de luchtvaart en daar geld OVERAL waar een smeernippel staat MOET je pompen tot er nergens meer oud vet uitkomt en alles mooi bège is van het nieuwe vet...

mijn blaster is altijd zo gedaan geweest en die lagers zijn als nieuw niets speling op...

greetz to all te quadters

Geplaatst: di 17 aug, 2004 19:54
door Sg6
alle alle,

de lagers met het opschrift RS1 zijn lagers met aan 1 zijde een afscherming en de andere zijde is volledig open deze kan je dan wel doorvetten want die lager is er speciaal voor gemaakt dan. Als je een 2RS neemt zijn die aan beide zijden afgedicht en vetten van een gesloten lager gaat niet tenzij het een Y lager is en dees ga je niet vinden in een Quad. Als je ooit de lagers vervangt van een quad steek dan een 2Z lager ipv een RSH1 lager die er standaard in steekt. Die 2Z lager is bestendig tegen overvloedig stof.

Geplaatst: di 17 aug, 2004 21:59
door S.W.A.T.
jij bent precies goed op de hoogte :wink:

Geplaatst: di 17 aug, 2004 22:10
door Sg6
S.W.A.T. schreef:jij bent precies goed op de hoogte :wink:
ik en SKF da is 1 geheel ik weet er alles over alsook hoe die borgringen in elkaar steken en hoe die precies werken ik kan er boekdelen van vertellen :wink: en grafieken voorleggen met de levensduur tss verschillende type lagers. Ook hoe je lagers moet demonteren en hoe monteren en welke methodes er bestaan. en bla bla bla bla bla bla

met vriendelijke groet

Geplaatst: di 17 aug, 2004 22:15
door S.W.A.T.
slime jonge :wink:

Geplaatst: di 17 aug, 2004 22:17
door Vincenzo
ieder zijn hobby :)

dus als we iets moeten weten van lagers ...

allen naar Sg6 :wink:

Geplaatst: di 17 aug, 2004 22:17
door Sg6
Vincenzo schreef:ieder zijn hobby :)

dus als we iets moeten weten van lagers ...

allen naar Sg6 :wink:

idd zo wil ik het horen :lol: :lol:

Geplaatst: di 17 aug, 2004 22:32
door sjarty
allemaal naar de hangar van brussels airlines voor onze nippels door te smeren :lol: :wink:

Geplaatst: di 17 aug, 2004 23:15
door Sg6
sjarty schreef:allemaal naar de hangar van brussels airlines voor onze nippels door te smeren :lol: :wink:
I WILL BE THERE 8)