Lazii's Raptor 700R SE '10
-
- Quadrider
Re: Lazii's Raptor700 SE
Die 2010 is en blijft een machtig ding!
Ben ik trouwens weer eens de enige die hem zo laag maar nog wel op crossbanden wel mooi vond?
l8rr
Ben ik trouwens weer eens de enige die hem zo laag maar nog wel op crossbanden wel mooi vond?
l8rr
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
-
- Quadverslaafde
laag op die crossbanden vond ik echt een nachtmerrie om te zien, gooi m dan gewoon terug omhoog
nu staat er teminste een brok dynamiet! Bang!
nu staat er teminste een brok dynamiet! Bang!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
staat er zo echt netjes bij
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Nu ook niet overdrijven hetjobbie schreef:nu staat er teminste een brok dynamiet! Bang!
Maar ik vind het verschil ook wel enorm. Ben er zelf van geschrokken. Helaas zal het nog wachten zijn op meer foto's, het blijft hier maar sneeuwen...
Ik moet wel zeggen dat eens je begint met modden, het toch wel een beetje kriebelt om er nog een bij te doen
-
- Quadverslaafde
oh hihi, kijk maar uit met het virus want voor je het weet is er geen houwen meer aan
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Lazii's Raptor 700R SE '10
Heb zojuist weer iets besteld...
Extended hubs zodat ie voor en achter ongeveer even breed is. En deze week ga ik misschien ook nog de bevestigingsplaatjes, beugels, of hoe je het ook noemt, van de pinkers en nummerplaat in een mat zwart spuiten.
Wie het kleine niet eert, is het grote ni weerd (waard voor zij die het niet verstaan).
Extended hubs zodat ie voor en achter ongeveer even breed is. En deze week ga ik misschien ook nog de bevestigingsplaatjes, beugels, of hoe je het ook noemt, van de pinkers en nummerplaat in een mat zwart spuiten.
Wie het kleine niet eert, is het grote ni weerd (waard voor zij die het niet verstaan).
Laatst gewijzigd door Lazii op wo 22 dec, 2010 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
klinkt goed!
je begint ook verslaafd te worden .............
je begint ook verslaafd te worden .............
<<<MAXXER_300>>>
-
- Quad Master
zie ik hier ook al het tuning virus voorbij komen
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Het virus kan niet anders dan passeren, als ge ziet hoeveel er hier besmet zijn. Is net hetzelfde als proberen te zwemmen zonder nat te worden
+ nog rap foto's genomen
+ nog rap foto's genomen
-
- Easy Quadrider
een mooie raptor en lekkerlaag en mooie kleur combinatie
wat wil je nog meer
mvg sander saes
wat wil je nog meer
mvg sander saes
ready to race!!!!
-
- Quad Master
Ziet er goed uit, nu alleen nog spoorverbreders achteraan zdat hij vooraan en achteraan gelijk staat!
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
- Quadfanaat
ferm machien en idd ja eens je het virus te pakken hebt is er geen stoppen aan !
grtz
grtz
-
- Quad Master
kijk wel een beetje uit dat de virus niet te ver door slaat zoals bij tjobbie want bij hem valt het niet meer te genezen
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
mike04011977 schreef:kijk wel een beetje uit dat de virus niet te ver door slaat zoals bij tjobbie want bij hem valt het niet meer te genezen
Ik zit in therapie
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen