Pagina 2 van 6
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: wo 05 jan, 2011 11:07
door Daniello
Er zal geen catch achter zitten, omdat IK degene was die de ruil evt opperde. De foto's zijn recent, ik heb die gisteren zelf gemaakt met mijn foon...
Wat betreft de kappen, hij had ook nog een compleet originele blauwe Banshee staan, daar kon eventueel de complete kappenset van overgezet worden.
Ik weet dat een beetje Banshee met kenteken zo rond de 5000 kost, want check toch wel wekelijks marktplaats of er weer nieuwe bij staan. Maargoed, dan zijn ze ook meestal wel standaard. Als je dan kijkt wat deze aan opties erop heeft zitten!
Maarja....ik weet het niet...denk dat een Banshee ook een stuk duurder rijden is, al helemaal als ik motorische problemen krijg zal het denk ik een heel stuk moeilijker zijn om hem snel weer aan de praat te krijgen.
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: wo 05 jan, 2011 11:12
door Daniello
PS, de Banshee zal uitsluitend voor straatgebruik zijn.
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: wo 05 jan, 2011 20:51
door micky010
Kwa verbruik zal het niet zoveel scheelen en als je de meng verhouding
Goed doe dan zal het met de slijtage ook mee vallen en je geeft zelf
Al het antwoord dat je er graag 1wil
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: wo 05 jan, 2011 20:56
door bonzaiking
micky010 schreef:Kwa verbruik zal het niet zoveel scheelen en als je de meng verhouding
Goed doe dan zal het met de slijtage ook mee vallen en je geeft zelf
Al het antwoord dat je er graag 1wil
hey dit klopt niet zo'n banshee met een ct kit die zuipt als een gek je tank is zo leeg ook de slijtage is veel hoger
een ct kit is een van de beste en duurste kits die er zijn loopt als een kogel maar alles slijt veel harder
als je toertochten enzo wil gaan rijden zou ik niet voor de banshee gaan rij je korte ritten en wil je de snelste zijn
dan moet je die banschee nemen
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: wo 05 jan, 2011 22:06
door micky010
bonzaiking schreef:micky010 schreef:Kwa verbruik zal het niet zoveel scheelen en als je de meng verhouding
Goed doe dan zal het met de slijtage ook mee vallen en je geeft zelf
Al het antwoord dat je er graag 1wil
hey dit klopt niet zo'n banshee met een ct kit die zuipt als een gek je tank is zo leeg ook de slijtage is veel hoger
een ct kit is een van de beste en duurste kits die er zijn loopt als een kogel maar alles slijt veel harder
als je toertochten enzo wil gaan rijden zou ik niet voor de banshee gaan rij je korte ritten en wil je de snelste zijn
dan moet je die banschee nemen
ok foutje dacht dat het verbruik wel mee viel
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: wo 05 jan, 2011 22:13
door micky010
Jazzy schreef:micky010 schreef:Beetje een mooie kappen zet is niet zo duur op ebay
Vergis je niet, die kost je een flinke duit. Komt ook doordat bijna alles uit Amerika moet komen en verzenden van zo'n groot pakket bijna even duur is als de kappen zelf.
Het kan wel goedkoop, maar dan moet je geen perfectionist zijn. Ufo Plastics heeft de voor en achterkap, dat kost je ongeveer 280 euro samen. Kleuren zijn alleen zwart, wit en blauw. Dan kun je de tank- en radiateurkappen van Maier kopen en ben je pakweg 450 euro kwijt.
Zelf heb ik gekozen voor de racecut kappen van Maier maar die moet je net mooi vinden, je krijgt dan meer een Raptorlook. Ik vind het gaaf, maar smaken verschillen.
ja die verzent kosten weet ik uit de usa maar als je zoekt kan je ze ook uit engeland haalen
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: wo 05 jan, 2011 23:31
door tjobbie
bonzaiking schreef:micky010 schreef:Kwa verbruik zal het niet zoveel scheelen en als je de meng verhouding
Goed doe dan zal het met de slijtage ook mee vallen en je geeft zelf
Al het antwoord dat je er graag 1wil
hey dit klopt niet zo'n banshee met een ct kit die zuipt als een gek je tank is zo leeg ook de slijtage is veel hoger
een ct kit is een van de beste en duurste kits die er zijn loopt als een kogel maar alles slijt veel harder
als je toertochten enzo wil gaan rijden zou ik niet voor de banshee gaan rij je korte ritten en wil je de snelste zijn
dan moet je die banschee nemen
hoezo? er zijn zat banshees die moeiteloos toertochten uitrijden.
ik denk dat het allemaal wel meevalt, ok het zal harder slijten maar hebt dan ook heel wat extra vermogen in je handen.
vergeleken met een banshee is een ltz toch maar een mak lammetje.
ik denk dat je gewoon een proefrit moet maken en voor jezelf beslissen wat voor jou het beste is.
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: wo 05 jan, 2011 23:57
door JohnBeton
met een goed onderhouden banshee en goede mengverhouding doe je meer dan 100 uren per top-end als je wil.
Een banshee blok met de juiste tandwiel verhouding kan je perfect mee toeren (blok stamt nog af van baanmotoren).
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: do 06 jan, 2011 16:27
door Zakie
Luister naar je hart ?
Gij bent eenmaal de persoon die er op rijdt.
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: do 06 jan, 2011 16:35
door FLIPmode
JohnBeton schreef:met een goed onderhouden banshee en goede mengverhouding doe je meer dan 100 uren per top-end als je wil.
Een banshee blok met de juiste tandwiel verhouding kan je perfect mee toeren (blok stamt nog af van baanmotoren).
Jup de rd350 als ik me niet vergis.
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: do 06 jan, 2011 16:37
door Haagje
Ik zie dat opeens meer mensen gezegt hebben het niet te doen.
Zijn die jaloers of?
Vertel eens uw echte reden waarom niet ( 2 ofzo heb ik er pas gelezen )
Iig ik wist wel wat ik zou doen
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: do 06 jan, 2011 16:43
door Jazzy
Zakie schreef:Luister naar je hart ?
Gij bent eenmaal de persoon die er op rijdt.
Wijze woorden! Zelf zou ik het direct doen, maar dat is omdat ik zelf sinds een tijdje cross met een Banshee en helemaal gek ben van die fraaie tweetakt loop. Moest hem net even verzetten onder de carport en kon het niet laten om dat met lopende motor te doen, heerlijk hoe rustig die tweecylinder pruttelt terwijl je weet dat hij gaat als de brandweer als je het gas open trekt.
Persoonlijk zou ik de nadelen van het hoge verbruik, dus vaak onhandig tanken met zo'n busje mengsmering op zak, en het feit dat hij wat gevoeliger is voor onderhoud gewoon voor lief nemen. Maar dat moet je inderdaad zelf beslissen, jij rijdt er mee straks. En vergeet niet wat ze zeggen he, van ruilen komt huilen.
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: do 06 jan, 2011 17:25
door Boncari
Het beste kun je gewoon een proefrit maken, dan merk je ook dat het comfort van de banshee minder is dan van je ltz. Voor de rest is het een geweldige quad!
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: do 06 jan, 2011 18:23
door Daniello
Ik merk dat mijn poll het voor mij niet makkelijker maakt om een keuze te maken
Denk dat ik idd komende week een proefrit moet gaan maken.
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Geplaatst: do 06 jan, 2011 20:20
door yamahakoppel
ik ben ene van de niet ruilers
omdat een banshee meer onderhoud nodig heeft, meer drinkt, onhandig voor te tanken persoonlijk zou ik nooit in de tank zelf mengen neem nog liever een kruik mee gemengt; dan dat ik in mijn tank zou mengen mijn principe
zelf zou ik voor geen geld 1 van mijn quads willen ruilen spaar nog liever voor een 3de quad
zit een emotionele waarde voor mij aan mijn garages steken niet voor niks vol