blackbusa schreef:
allesinds nie verlagen en verbreden want wil er mee op terrein kunnen rijden
Echt heel veel kenk er ook niet vanaf.. maar wat verbreden kan nooit geen kwaad? Zo zul je minder snel kantelen. Heb er bij mij ook een bredere achter as onderliggen en daar mocht ik mee op het veld (volgens de techniekers van MCG racing)
niet direct opgeven als quad moeilijk stuurd,je kunt veel veranderen met het spoor aan te passen.
ik rij zelf met scooterbanden,verlaagd en weet dat mijn quad de weg zoekt maar ik vind dit niet erg,heb er leren mee rijden.
daar zit het juist.... na de testrit zei ik hem dat hij mij absoluut niet beviel en dat zij mr ja t'is juist die is pas verlaagd en moet nog geregeld worden maar ik kan je enkel met die laten rijden
sorry hoor maar bij zo mensen ga ik nooit meer
ben blij dat ik eentje met niet veel km (lees 2100) he gevonden en dat ik van de huidige eigenaar eens rond den blok mocht rijden
voelde van de eerste meter direct 10 keer beter en was echt veeeeeel toffer.
groeten (ps heb eens joud machien gezien in ander topic enne prachtig gedaan allesinds proficiat ermee
groeten
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
heren moderators (of dames moderators) zou ik bij tuning projecten iets mogen zetten met fotokes over een dynojet projectje van mijn moto dat ik vorig jaar gedaan heb
er zit power commander, widebandcommander, lcd scherm en ontstekingsmodule in
en de uitlaten aangepast enz enz
is misschien interessant omdat dit ook kan bij een raptor en dan heb je een log file over je air fuel ratio van je motor en kan je bijstellen
en er is ook een dyno uitdraai
als het niet mag no problemo zenne, ik wil het niet doen zonder toestemming offcourse
greets
Deze heer moderator vind het ook goed! Het is niet de bedoeling dat het een motorforum wordt, maar dat topic klinkt erg interessant!
Als de overige moderators/forum gebruikers het niet erg vinden dan mag je van mij beginnen, uiteraard in cafe.
Ik verwacht nu natuurlijk wel een erg mooi topic , anders is die natuurlijk zo verwijderd
ok ik doe mijn best.... als jullie het weg willen doen geen probleem
no hard feelings
Dat het zenuwwachtig stuurde kan ook als het stuur bijvoorbeeld het stuur iets afwijkt van de voorbanden.
Want man o man, toen ik dit jaarvoor het eerst reed op mijn Raptor.... durfde niet harder dan 40, zwabberde de weg over.
Blijkbaar staat het stuur iets scheef... ben er nu aan gewend, ga het nog ff bijstellen in de lente.
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods: DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
net telefoon gekregen, papieren zijn eindelijk ok
was nie evident en allemaal de fout van de verkoper destijds (is 1,5 jaar oud)
quad was geleverd met de verkeerde boordpapieren en zo was lmm verkeerd ingeschreven
maar is nu allemaal opgelost
morgen is mijn machiene thuis
joepieeeeeeeeeeee
morgen zet ik fotokes.....
eee voila, hij is eindelijk hier geraakt.
moet zeggen, ben vree content.
heb er in de straat al wa mee gereden en moet zeggen hij rijdt heel leuk.
zelf die duimgas lukt me (had het niet gedacht)
hierzie een fotoke