das een goed punt, als ze tegen je nerfs zitten schiet het ook niet op!
Je mag ze komen passen,kheb een set liggen. Maar das een beetje te ver weg denk ik
Die 22x8 is volgens mij het kleinste type Excavator. daarna alleen maar groter en breder.
Zandbanden zijn over het algemeen allemaal 22" hoog of zelfs nog hoger. tegenwoordig zit er voorop ook wel 23" (Goldspeed SX bijv.)
Kzal eens Goegelen of ik wat anders kan vinden.
groeten!
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned! 2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011 2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
sander saes schreef:ik zoek ook banden voor op de raptor 250?
voor in de losse zand
wie kan er aan Sand tyres unlimited
Mini Desert Trak of 1450
Desert Trak
ik hoor wel
gr sander
Je 250 heeft wat minder vermogen, ik zou sowieso geen brede band nemen met hoge schoepen,
want die krijgt je 250 niet goed rond.
Je moet kijken dat als je stuk over verhard moet rijden, dat je dan niet op je schoepen rijd...
Bij aantal zitten er in het midden 1 of 2 stroken, dan rijd je niet direct je schoepen kapot
op een harde ondergrond.
Schoepen mogen voor KNMV wedstrijden niet doorlopend zijn van links naar rechts, moet onder
broken zijn. Die banden met 1 of 2 stroken in het midden hoeven niet ingeknipt te worden.
bedankt voor reactie
maar die banden waren ook niet voor de raptor was voor m'n eigen qaud
maar kan iemand die krijgen?
@ (n4r3) ikn weet niet in welke plaats je woont anders kom ik wel ff langs ik ga zondag tog naar berghem evtuweel dus ales kan en zou je die banden ook willen verkopen ???
sander.w schreef:@ (n4r3) ik weet niet waar hoeksewaard in de burd ligt kon het niet vinden op anwb routeplanner anders kom ik wel ff langs ik ga zondag tog naar berghem evtuweel dus ales kan en zou je die banden ook willen verkopen ???
en voor kan ik geen groteren banden al ik met stuur maximaal draai komen ze op 5milmeter na al tgen me nerfbars dus
Berghem is nog wel een uurtje bij mij vandaan hoor.
Het eiland waar ik woon ligt onder Rotterdam.
Als je iig geen grotere banden kan monteren is je bandenkeus zowieso al erg beperkt.
Echte zandbanden zijn altijd 22" of hoger. Als je zoekt is de minimale maat bijna altijd 22x8. Ja kan ook eig niet kleiner omdat je dan in diepe sporen constant aan de grond zit.
l8r
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned! 2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011 2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
@(4n3) ik woon zelf in pijnacker dus ik woon opzich niet heel ver bij jou vandaan maar ik heb een foto gevonden van iemand die met een 250 met baanbanden rijd weetm iemand welke dit zijn want anders koop ik die ook gwn http://www.vandijkfoto.nl/Sport/MON%20J ... 7X1832.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ik hoor het wel
sander.w schreef:@(4n3) ik woon zelf in pijnacker dus ik woon opzich niet heel ver bij jou vandaan maar ik heb een foto gevonden van iemand die met een 250 met baanbanden rijd weetm iemand welke dit zijn want anders koop ik die ook gwn http://www.vandijkfoto.nl/Sport/MON%20J ... 7X1832.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ik hoor het wel
dat zijn IPT mudlite
die banden op deze link vind ik persoonlijk beter voor raptor 250 http://www.vandijkfoto.nl/Sport/MON%20J ... 7X1834.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
maar een probleem bij die foto's van die raptor 250
als je ziet staat ie achter hoger dan voor dus je moet voor ook hoger banden anders als je spingt komt ie voor eerst omlaag en is niet fijn rijden
Die andere worden verkocht onder meerdere namen maar onder Maxxis of Cheng shin C828 kan je ze iig vinden.
Het zijn wel allemaal 22"hoge banden. Maar als ze op die foto's onder een 250 zitten kunnen ze er bij jou toch ook iig onder!?
Probleem opgelost toch? nu is het alleen ff kiezen welke 22"bandjes je eronder zet.
suc6!
no worries
maar denk je dat je er veel last mee hebt bij het springen ??
of is het meer ide want als je de bult oprijd dan zit je l het goed is tog agter op het zadel in is je veer best veer ingeveerd maaar in de quad specail wordt veel met ching chens gereden dus ik denk eigenlijk dat ik daar dan ook maar voor ga ??
sander.w schreef:maar denk je dat je er veel last mee hebt bij het springen ??
of is het meer ide want als je de bult oprijd dan zit je l het goed is tog agter op het zadel in is je veer best veer ingeveerd maaar in de quad specail wordt veel met ching chens gereden dus ik denk eigenlijk dat ik daar dan ook maar voor ga ??
Omhoog is niet erg, omlaag zit je nog verder voorover... dat is niet echt lekker. Maar ik heb er ook ff mee gereden. Is wel te doen hoor.
Alternatief is 20" brede band nemen met hoge nokken... dan kom je ook een heel eind.