rappertjes 0,7l raptor

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Lazii
Quadrider
Quadrider

Re: rappertjes 0,7l raptor

Bericht door Lazii »

8x10 en 10x10 word veel gebruikt bij de meeste sm rijders. 12x10 word ook gedaan, maar dan ga je wel effe moeten wachten. Petoe heeft een jaar op de zijn kunne wachte. Je kan eens kijken naar het topic van petoe en tjobbie, die hebben 12x10 voor zover ik weet. Kan je vergelijken met de rest.
rappertje 0,7l
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door rappertje 0,7l »

lazii ik heb juist toevallig jouw topic gezien en vind het heel mooi staan, heb jij dan achteraan 10" breed met 255 erop en vooraan 8" breed met 195 erop? wat zou misschien 225 geven vooraan??

en kan het zijn dat er weinig merken zulke brede wielen hebben of heb ik het mis?
Lazii
Quadrider
Quadrider

Bericht door Lazii »

Die maten zijn juist. Ik heb ook dat setje van quadfun. Als je vooraan 225 legt staan ze gewoon niet zo getrokken, voor de rest geen verschil denk ik.
mike04011977
Quad Master
Quad Master

Bericht door mike04011977 »

quadfun.be heeft die 10x12 als het goed is nog liggen :bier:
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
rappertje 0,7l
Toeschouwer
Toeschouwer

mike04011977 schreef:quadfun.be heeft die 10x12 als het goed is nog liggen :bier:
ja inderdaad en nu ben ik aan t twijfelen..... nu zie ik dat ze mijn itp velgjes ook in 8"breed hebben blijkbaar (voor vooraan).. dus ofwel een volledige set van die brede kopen of twee nieuwe itp in 8" breed vooraan met 195 bandjes... help help wat denken jullie??? :wink:
mike04011977
Quad Master
Quad Master

Bericht door mike04011977 »

het is maar net hoeveel geld je uit wilt geven :bier:
persoonlijk vind ik die douglas velgenset het mooiste
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
rappertje 0,7l
Toeschouwer
Toeschouwer

mike04011977 schreef:het is maar net hoeveel geld je uit wilt geven :bier:
ja da maakt ni veel uit, als ik volledig nieuwe set koop kan ik deze set verkopen, als ik twee bijkoop ben ik goeikoper gesteld maar dan kan ik deze niet verkopen dus... het gaat er maar om welke de mooiste gaan zijn :wink:
en moeilijk voor mij om te kiezen :)
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

let wel even op, douglas redlabel velgen zijn zo krom als een hoepel en itp sti en ss velgen daarintegen weer een stuk beter.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
rappertje 0,7l
Toeschouwer
Toeschouwer

tjobbie schreef:let wel even op, douglas redlabel velgen zijn zo krom als een hoepel en itp sti en ss velgen daarintegen weer een stuk beter.
zijn de douglas wieltjes eigenlijk af te raden dan? ik heb blijkbaar verkeerd gekeken op hun site en de achterste itp wielen bekeken :roll: , denk niet dat er mijn itp's breder bestaat vooraan... :x zonde toch...
is er nog iets anders dat brede wieltjes op de markt heeft??
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

volgens mij zijn douglas de breedste.
ze ogen geweldig bruut maar het zijn van origine geen straatvelgen en dus ook niet perfect rond.
tis maar wat je voorkeur is, looks or comfort.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
rappertje 0,7l
Toeschouwer
Toeschouwer

ik heb het er op gewaagd, ze zijn besteld dus... kijk er naar uit :D
het worden dus de douglas wieltjes vooraan 8X10 en band 195 50 10
achteraan 12X10 en band 255 40 10
en nog wa prullaria...
moest er iemand interesse hebben in de itp wielen, alles is in goede staat.
http://nl.kapaza.be/vi/54095047.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
rappertje 0,7l
Toeschouwer
Toeschouwer

vandaag weer lekker bezig geweest...
de assen geschuurt, grondverf, lak en vernis erop... hopelijk blijft het er lang op want ik was het teringmoe dat er altijd die roest door kwam,
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

uitlaatje onder handen genomen, alle roest verwijderd en hittebestendige lak erop...
Afbeelding

zelf een stuk "echte" carbon gemaakt, geschuurd en vernist en labels vervangen....
Afbeelding
komt nog wel iets bij op om het zicht te breken :wink:

morgen komen normaal men wieltjes en nog wa prullaria en dan maak ik foto van het geheel, zo dadelijk
remklauw nog kleurtje geven en graag de achterbrug ook maar daar ga ik nog mee wachten denk..... :bier:

ps: als er iemand goeie ideeen heeft om altijd een mooie achterbrug te hebben zou ik ze graag weten :wink:
Laatst gewijzigd door rappertje 0,7l op zo 06 feb, 2011 08:22, 2 keer totaal gewijzigd.
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

cromé :mrgreen:
Afbeelding
inspuiten met wd40 zodat het vuil er niet aan hecht helpt ook
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
rappertje 0,7l
Toeschouwer
Toeschouwer

ja chromeren is ook nog optie maar dan zou ik persoonlijk eerder lakken denk want ik rij er in de winter ook mee... :wink:
maar das weer zoveel werk he die volledig demonteren :D
rappertje 0,7l
Toeschouwer
Toeschouwer

de wieltjes zitten erop, nu blijkt wel dat ie wel HEEEEL laag tegen de grond komt, en dan zit ik er nog niet op :wink:
testrit zal voor morgen zijn, als blijkt dat ie te laag ligt dan zet ik men originele velgen met blokjes er terug onder, zijn de R1 veren eigenlijk te verstellen, er staan wel trapjes maar denk misschien dat da voor de hardheid is of ben ik mis??

pics
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

foto s in daglicht trek ik nog wel eens als t belgisch weertje betert :x
Laatst gewijzigd door rappertje 0,7l op zo 06 feb, 2011 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie