en het scheelde me wat centen ( bedankt Martin van W-Lies voor de tip)
Mijn werk is 100 meter bij w-lies vandaan dus ga daar altijd heen voor onderdelen.
Hier een foto van de oude startkrans

Ik heb ook gelijk het tandwiel vervangen

Sorry. Het chassis, het blauwe gedeelteedwinvdhout schreef:uuuuuuuuu Wat bedoel je met de kader of stel ik nu een domme vraag hahahahahahJeroen1991 schreef:Denk dat het meer is doordat er geen drastische veranderingen zijn, ik blijf het nochtans zelf goed volgen vermits ik dezelfde raptor heb.edwinvdhout schreef:Mensen ik ga er mee stoppen om info neer te zetten omdat er geen reactie is op dit onderwerp en dat vind ik wel jammer zou toch leuk zijn om wat reacties te ontvangen en eventueel ook tips.
Ben nu zelf ook aan het denken om de wielhubs een kleurtje te geven, maar dan zilver ofzo, zoals mijn voetsteunen.
Voetsteunen verven zeker doen! Niet zo veel werk maar wel zeer mooi als ze een kleurtje hebben! (mijn project staat hier ook ergens op het forum)
btw, dit viel me net pas op: heb je je kader ook opnieuw gespoten? Die ziet er nog zo netjes uit!

Misschien niet zo mooi, maar lijkt me wel praktischBelgian Pro schreef:Wel speciale bandencombo he

Ja alleen de blokjes voor en achterJeroen1991 schreef:Netjes! Verlaging is enkel met bokjes?

Ja klopt achter moet ik nog wegbanden op zetten maar rij deze eerst even kaalBelgian Pro schreef:Wel speciale bandencombo he

NillesGilles schreef:ziet er netjes uit hoor!
je hebt toch wel een L&A startkoppeling uit de VS laten komen hé? die hebben lifetime warranty en zijn rebuildable.
heb je trouwens dat grille kapje zelf gespoten? breekt de voorkant mooi

NillesGilles schreef:Goed, ik heb die zelf ook en nog geen last mee gehad.
Heb je lak laten mengen met weekmaker of een normale spuitlak gebruikt?