effe een mail naar sturen met de link van wat je wil kopen op ebay dan hoor je wat het gaat kosten
gr patrick
Ja maar ik woon in België e
de communicatie zou misschien wat vlotter verlopen, alhoewel mijn Engels niet zo slecht is
dat zeker je stuurd een mail met de link wat je gezien hebt en je hoord vanzelf wat het kost
maar ja je heb daar in tegen ook weer zat veraal progamma's
Ik zie niet in waarom dat gedoe allemaal. Je moet op Ebay.com gewoon even opletten of ze ook naar Nederland verzenden en anders zoek je gewoon een andere verkoper. Als je iets heel graag wilt kun je altijd nog even vragen of ze toch willen verzenden en wat het kost. Betalen doen je dan met Paypal en het wordt gewoon van je bankrekening afgeschreven.
ja het is en gaat ook heel simpel
maar ja als je voor het eerst wat besteld uit de usa of via ebay zal dat voor sommige onder ons eng zijn
hoor zo ie zo nog mensen die het eng vinden om wat op internet te bestellen
patrick z400 schreef:ja het is en gaat ook heel simpel
maar ja als je voor het eerst wat besteld uit de usa of via ebay zal dat voor sommige onder ons eng zijn
hoor zo ie zo nog mensen die het eng vinden om wat op internet te bestellen
en het gaat zo makkelijk
ja das waar, maar ik wil mij een uitlaat laten over komen, en dat kost al rap 800€..
daarom had ik graag wat referenties van personen die ervaring hebben met dingen kopen via ebay
als je goed zoekt en een geduld hebt kan het meestal een stuk goedkoper
voorbeeld ik wou een yoshimura uitlaat
normaal z'n 600/700 dollar nieuw excl verzenden
naar wat speurwerk op ebay.com eentje gevonden nieuw incl. verzending voor 225 euro
kopen op ebay en betalen via paypal
saver kan het bijna niet
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
mike04011977 schreef:als je goed zoekt en een geduld hebt kan het meestal een stuk goedkoper
voorbeeld ik wou een yoshimura uitlaat
normaal z'n 600/700 dollar nieuw excl verzenden
naar wat speurwerk op ebay.com eentje gevonden nieuw incl. verzending voor 225 euro
kopen op ebay en betalen via paypal
saver kan het bijna niet
jawadde dat was een koopje
dubbele barker's wordt niet zoveel aangeboden spijtig genoeg, maar ik blijf wel zoeken
heb wat zitten mailen met Tech Quad Shop (tqs) om een uitlaat + powercommander 5 PC5 te kopen
en die persoon zegt dat hij het bedrag op de factuur kan verlagen, zodanig dat ik minder btw enzo betaal.
ik vroeg hem, wat is uw voorstel
zijn antwoord: whatever you like..
wat ik raar vind, want wie geloofd nu dat zo een uitlaat + powercommander maar 500dollar kost, de helft van het normale bedrag..
de mensen bij de douane zijn toch ook niet van gisteren neem ik aan?
Ze zijn niet gek en hebben alle truuks wel een keer gezien, dus op een doos vol splinternieuw glimmend materiaal hoef je echt niet $ 15 als waarde op te zetten. Maar $ 300 daarentegen lijkt mij voor een (relatieve) leek heel aannemelijk. In het ergste geval vragen ze je om een factuur te mailen/faxen waar de echte waarde uit blijkt.
Maar verwacht van de douane niet dat ze de waarde van een PC3 en PC5 uit hun hoofd kennen.
Jazzy schreef:Ze zijn niet gek en hebben alle truuks wel een keer gezien, dus op een doos vol splinternieuw glimmend materiaal hoef je echt niet $ 15 als waarde op te zetten. Maar $ 300 daarentegen lijkt mij voor een (relatieve) leek heel aannemelijk. In het ergste geval vragen ze je om een factuur te mailen/faxen waar de echte waarde uit blijkt.
Maar verwacht van de douane niet dat ze de waarde van een PC3 en PC5 uit hun hoofd kennen.
daar heb je gelijk in
ik neem aan dat tqs mij wel een factuur maakt van $1142, wat de effectieve prijs is
hoe kan ik de mensen van de douane dan een factuur van bv $300 sturen?
of moet ik dan de werkelijke factuur sturen en laten weten dat het om een vergissing ging?
effe een mail naar sturen met de link van wat je wil kopen op ebay dan hoor je wat het gaat kosten
gr patrick
ook via hun moet je belasting betalen maakt niet uit waar je het koopt als je geluk heb komt ie er door maar helaas meestal niet had laatst ook weer 80,- douane kosten
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten