Afstellen carburator
-
- Quad Expert
nee ma het uiterste rechts boven dan de ploftekening dat is ze wel maar is niet aangedruid. alle dat ik de plaats waar je je traagloop kan regelen. op je blaster staat dat als jeje zadel afneemten achter hem gaat staan net niet onder de tank links van die haak waar je zadel inpast (moeilijk uit te leggen)
-
- Quad Expert
- Contacteer:
hallo,
ik ben van sproeier 72naar75gegaan maar hij is nog altijd te arm(denk ik) dat stokje dat gebogen gaat op de bouchie is nog altijd wit.
alle dat denk ik, die pluchop, zo doe ik dat: ik sta stil zet em in zen 3de en rij vooruit dan zet ik het contact af en rem ik voor mijn oprit, draai ik de bouchie er uit.
hoever moet je normaal rijden vooraleer je het contact aflegt?
dank bij voorbaat
ik ben van sproeier 72naar75gegaan maar hij is nog altijd te arm(denk ik) dat stokje dat gebogen gaat op de bouchie is nog altijd wit.
alle dat denk ik, die pluchop, zo doe ik dat: ik sta stil zet em in zen 3de en rij vooruit dan zet ik het contact af en rem ik voor mijn oprit, draai ik de bouchie er uit.
hoever moet je normaal rijden vooraleer je het contact aflegt?
dank bij voorbaat
-
- Quad Expert
bwoja plugchop, ik zou er mij persoonlijk niet mee bezig houden. bij die viertakts ga je het eerder voelen dat ie minder trekt dan dat je bougie zwart of wit uitslaat. Maar als je toch wil weten hoe je dat moet doen, zoek even op het forum naar "plugchop", is een hele topic over.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer: