de bovenste 2 draaiknoppen zijn de high/low speed demping en de draaiknop aan de onderkant van de veer is de rebound verstelling. de veervoorspanning verstel je met de draaischijf(aan de bovenkant van de veer) waar de veer op steunt.(zet deze een stuk losser.
ik zou als je er weinig verstand van hebt, alle draaiknoppen (bovenste 2 en de onderste) in het midden van het aantal clicks zetten.
zet de draaischijf aan de bovenkant van de veer een stuk naar boven(let op deze is geborgt met een kunststof boutje).
zodat je weinig veerspanning hebt.
duw op je bumper en voel even of hij nu nog te hard of te zacht staat.
staat ie te zacht, draai dan de schijf wat verder aan.
staat ie te hard, draai m dan nog wat verder omhoog los (linksom)
stugheid stellen van deze veren ??
-
tjobbie
- Quadverslaafde

- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: stugheid stellen van deze veren ??


734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: stugheid stellen van deze veren ??
Ik heb een tweetal setjes van deze veren op twee verschillende quads gehad. Als je het te hard vind kan je hoogstwaarschijnlijk het beste kijken voor andere veren, want deze zijn gewoon hard geveerd.

