Stroboscoop oid
160 maar de mijne geeft 950 watt rmsRalph schreef:Dat is een goed idee Rik, ik heb hier nog een 160 watt versterker, ik denk dat ik speakers achterop zet en die versterker onder m'n zadel monteer. Dan kunnen we misschien een keer samen een disco-rit maken?
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
Mannekes eer ge van Woofers spreek ga eerst een beetje ervaring gaan opdoen. RF (rockford fosgate) is een van gekende merken van goe subwoofers en die hebben woofers van 2000Wrms met een piekvermogen van 4000 Watt wel met impedantie van 1,4 ohm. Rf werkt meestal rond de 2 ohm.
De kostprijs van rf woofer begint van 250 tot 2500 euro en waarschijnlijk nog meer. Heb in der tijde ook rf materieel in de koffer gehad
Als je ooit je auto tuned gade daar veeeeeeeeeeeeeel meer in contact mee komen en gade uw ogen open trekken. En kom nie af met brol van Pioneer, Philips, JVC,.... Die mensen moeten nog leren woofers en versterkers maken.
hier een vb van rf speaker
http://www.rockfordfosgate.com/products ... Subwoofers
De kostprijs van rf woofer begint van 250 tot 2500 euro en waarschijnlijk nog meer. Heb in der tijde ook rf materieel in de koffer gehad
Als je ooit je auto tuned gade daar veeeeeeeeeeeeeel meer in contact mee komen en gade uw ogen open trekken. En kom nie af met brol van Pioneer, Philips, JVC,.... Die mensen moeten nog leren woofers en versterkers maken.
http://www.rockfordfosgate.com/products ... Subwoofers
Laatst gewijzigd door Sg6 op do 09 sep, 2004 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
als rockford in nederland de beoogde omzet niet haalt is het exit rockford,dit heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.(en tot nu ziet het er hier niet echt goed uit)
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
mijn woofer koste 500 euro en die gaat echt hard vraag mmar aan alfa die heeft veel ervaring op dit gebied,hij heeft zelfs meegedaan met db-drag
duzzz
duzzz
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
ik heb nu twee 16 cm komposets erin gebouwd,een 12 inch vierkante woofer op een 5 kanaals versterker kost een paar centen maar dan heb je ook wat,wie eens wil luisteren kom maar naar mij toe
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
-
- Quadracer
- Contacteer:
Rms is het constante vermogen dus 950 watt rms is 950 constantMika schreef:Watt en Rms zijn volgens mij twee verschillende begrippen en 950 watt rms bestaat dus niet
Is wel lekker veel ! 950 watt
Maar idd, off topic
daarnaast heb je piekvermogen die zal wel rond 1700 watt liggen denk ik dat is het maximale vermogen in watt, "watt rms" bestaat dus wel degelijk.
En ik heb "alleen" Een infinity setje liggen(200w rms) en ben al zeer !!!tevreden over het geluid kan heel hard maar is bovendien errug zuiver dus al die db shit hoeft van mij echt niet hoor. Das echt dodelijk voor je gehoor.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Bedoel je soms zoiets als deze ? hier heb ik 2 jaar mee aan DBdrag gedaan, 'n top gehaald van 149.8db (helaas geen 150, da was eingelijk 't doel...)Sg6 schreef:Mannekes eer ge van Woofers spreek ga eerst een beetje ervaring gaan opdoen. RF (rockford fosgate) is een van gekende merken van goe subwoofers en die hebben woofers van 2000Wrms met een piekvermogen van 4000 Watt wel met impedantie van 1,4 ohm. Rf werkt meestal rond de 2 ohm.
't zijn 2x RF 12" XLC, allebei apart gevoed met 400W RMS
niet helemaal juist, 't vermogen wordt altijd in Watt uitgedruktMika schreef:Watt en Rms zijn volgens mij twee verschillende begrippen en 950 watt rms bestaat dus niet
nominaal of RMS vermogen is meestal ... Watt rms
dan heb je nog 't piekvermogen, ... Watt PMPO (zo zie je ooit op die héééle kleine PC speakertjes staan : 250W PMPO, terwijl, als je echt gaat zien, ze 1.5 Wrms hebben
maar, Watt rms is dus 'n juist begrip..
Wil je wa gekke subs in beweging zien, kijk dan hier maar es, bij VIDEO'S, je lacht je ziek
http://www.realmofexcursion.com
Cya[/url]