komt er misschien nog wel van... ik dacht deze mooier te vinden maar het slaagt me wat tegen nu... de pvc stukken zijn ook moeilijker voor te poetsen vrees ik...
schuursponsje ?? dan zijn ze zo dof als maar wat , ik ga er gewoon met een schoonmaak borstel overheen wat je ook voor de auto's gebruikt. werkt prima erna wat siliconen spray er op en het is zo goed als nieuw.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
en vandaag is de quad zo goed als ik hem wil, vanaf nu is het crossen en onderhouden.
een van de weken word de olie modificatie er nog op uitgevoerd zodat ik lang kan genieten van dit super blokje.
ook een lekkende waterpomp gerepareerd vandaag, is nu weer 100% tip top en morgen mag hij weer het terrein op.
ziet er goed uit
maar die achterbanden wat je er nu op hebt liggen zijn goed voor op zand parcours
maar rij daar maar eens mee op straat en je hebt na een half uur slick's
ik verwacht deze week nog een hoger zadel (+6cm) en ga een poging doen om men stuur te verhogen. heb blokjes liggen maar vrees voor de lengte van men kabels...
ook de veren zal ik morgen trachten af te stellen volgens het boekje. van't weekend was het een ramp op het parcours, stuiteren van hier naar ginder... kon niet op de gas blijven.
nu van nul begonnen met afstellen tot sover ik geraak en de rest is voor op het circuit. rebound en demping. de rijhoogte en SAG staan nu al goed. mooi spul die ohlins
en zoals gezegd, vandaag men zadel toegekregen en direkt geplaatst. ook het stuur is voorzien van verhoging. ben niet van de kleinste met mijn 1.89 en dit zal me ten goede komen op het parcours.
ook heb ik mijn bus compleet omgebouwd zodat de quad hierin kan vervoerd worden ipv op de aanhangwagen. dan kan er een caravan achter voor de ritten verder van huis.