Smoke schreef:alsk Z of Raptor heb gekocht is't toch de bedoeling om 2 a 3 keer per week mee naar de hogeschool te tsjeezen.. een 30km ver dus da zou zo'n 60 a 65 km per dag dan zijn, da's toch te doen éh
Halve tank per dag loopt wel in de papieren... 4,5 liter * 1,19 euro = 5,35 euro per dag....
Maar is wel cool
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Frank MB schreef: Hij had de blaster ingeschreven als landbouwvoertuig dus dan kan je eerder over de weg met de quad.
ah ik wist niet dat je een blaster kost inschrijven als landbouwvoertuig
vraagske: kan ik m'ne blaster nu 'm ingeschreven is als moto ook later laten inschrijven als landbouwvoertuig?
hey, voor misverstanden te vermijden rij vanaf men 18e mee naar school, ietsje vroeger zelfs en had wel rijbewijs. school lag ergens 10km van huis, Khoop voor jullie juist dat je geluk hebt met het weer, khad op school altijd reservekleren in men kastje steken, wat regelmatig is nodig is met ons belgisch kutweer. Eenmaal je voertuig is ingeschreven kan je hem niet meer veranderen naar moto of landbouwvoertuig, kheb da ooit geprobeerd maar ze willen hem gewoonweg niet herkeuren of teen oft ander, je moet echt een ander chassisnummer krijgen daarvoor. Is gewoon weeral zoiets om geld uit te winnen.
greetz
Smoke schreef:alsk Z of Raptor heb gekocht is't toch de bedoeling om 2 a 3 keer per week mee naar de hogeschool te tsjeezen.. een 30km ver dus da zou zo'n 60 a 65 km per dag dan zijn, da's toch te doen éh
Halve tank per dag loopt wel in de papieren... 4,5 liter * 1,19 euro = 5,35 euro per dag....
Maar is wel cool
trein betaal ik 8 euro
en dan zit'k in nen overvolle trein, vol mee kabaal makende kinderen, die bij 7 haltes stopt en pas na 3 kwartier eindbestemming bereikt en dan nog ne keer nen stampvolle tram pakken! openbaar verkeer sucks bigtime! vooral in gent!
dan liever 20min. vlammen over de provincie wegen tot recht aan de hogeschool
wou dak et kon doen, lijkt me supersjiek maarja kost veel te veel.
Mijn honda camino is toch net iets zuiniger ma ook minder snel (alléé 75km/h zonder begrenzing )
blast Racer AKA sdsracer schreef:kheb da ooit geprobeerd maar ze willen hem gewoonweg niet herkeuren of teen oft ander, je moet echt een ander chassisnummer krijgen daarvoor. Is gewoon weeral zoiets om geld uit te winnen.
greetz
maar is het te doen? want je zegt daar iets van een chassisnum. te veranderen....