Geplaatst: ma 04 okt, 2004 20:11
Vin het saai dat ge altijd moet menge as ge nen 2-takty ebt.Langs den andere kant emde dan wel wa meer power in de plaats natuurlijk.
Hét quadforum van de Benelux
http://quadforumbenelux.com/
Alleen een porsche is een 4 takt boxermotordanny kawa 500 schreef:een 2 takt is als een porsche : niet voor mietjes
2 takt is als een tampon..................danny kawa 500 schreef:een 2 takt is als een porsche : niet voor mietjes
keesie schreef:2 takt is als een tampon..................danny kawa 500 schreef:een 2 takt is als een porsche : niet voor mietjes
ieder pussy heeft er een
Ik heb alleen die andere versie van de 4 takt gehoordkeesie schreef:
2 takt is als een tampon..................
ieder pussy heeft er een
terug komen zeker wat doe je met een 2 takt , ieder jaar een nieuw piston , en met een 4 takt .veel geld uitgeven om hem op te fokken en dan hem na iedere koers opensmijten om na te kijken met mijn supermotard kawa 500 met fabrieksmotor rij ik nu al 3 jaar zonder 1 cent kosten ik heb ook 1 jaar gereden met de supermotard Honda 650 XR van Fiorentino en voor bijna 7000 € kosten gereden als je eens met een echte 2 takt wil rijden ben je altijd welkom en ik verzeker u DAT IS FUN alleen al om hem onder te houdenblasterke27 schreef:ik denk dat de 2-takt met de jaren stilaan zal verdwijnen hoor
ok okRalph schreef:Ik heb alleen die andere versie van de 4 takt gehoordkeesie schreef:
2 takt is als een tampon..................
ieder pussy heeft er een
danny kawa 500 schreef:terug komen zeker wat doe je met een 2 takt , ieder jaar een nieuw piston , en met een 4 takt .veel geld uitgeven om hem op te fokken en dan hem na iedere koers opensmijten om na te kijken met mijn supermotard kawa 500 met fabrieksmotor rij ik nu al 3 jaar zonder 1 cent kosten ik heb ook 1 jaar gereden met de supermotard Honda 650 XR van Fiorentino en voor bijna 7000 € kosten gereden als je eens met een echte 2 takt wil rijden ben je altijd welkom en ik verzeker u DAT IS FUN alleen al om hem onder te houdenblasterke27 schreef:ik denk dat de 2-takt met de jaren stilaan zal verdwijnen hoor
gij spreekt zeker van origineel :roll:mijne Honda 650 XR was fabrieksmotor (met garantie ) voledig opgefoktblast Racer AKA sdsracer schreef:danny kawa 500 schreef:terug komen zeker wat doe je met een 2 takt , ieder jaar een nieuw piston , en met een 4 takt .veel geld uitgeven om hem op te fokken en dan hem na iedere koers opensmijten om na te kijken met mijn supermotard kawa 500 met fabrieksmotor rij ik nu al 3 jaar zonder 1 cent kosten ik heb ook 1 jaar gereden met de supermotard Honda 650 XR van Fiorentino en voor bijna 7000 € kosten gereden als je eens met een echte 2 takt wil rijden ben je altijd welkom en ik verzeker u DAT IS FUN alleen al om hem onder te houdenblasterke27 schreef:ik denk dat de 2-takt met de jaren stilaan zal verdwijnen hoor
???? dan moet je dringend met 4-takt leren rijden hoe het moet, ik ken machines die al 5-6 jaar geen revisie hebben gekregen en toch flink afzien maar nog steeds als een klokje draaien, reken maar uit elk jaar met je zuiger en je pakkingen + om de 4zuigers laten boren, powervalve stukken vervangen, af en toe rietkleppen, dichtingen,lagers op de krukas om de 4maand bij intensief rijden + revisie van de krukas + dat het naft en oliedrinkers zijn.
geef mij maar een trouwe viertakt