Fototje van onze aanhanger gevonden! Is dus eigenlijk een rek die op de aanhanger komt, een daar de quads dwars op

Gemakkelijk langs een kant, omdat je de laadruimte van de aanhanger onder de rek nog kunt gebruiken voor stoelen of materiaal.

Heb je een advertentie? Of anders wat foto's en eventuele prijs?Boncari schreef:
Dit was onze eigen aanhanger die we opgeknapt hebben, erg makkelijke aanhanger. Deze is overigens te koop, ziet er alleen niet meer zo mooi uit

Niet meer nodig, heb gister een aanhanger gekocht! Erg blij mee!Boncari schreef:Ik zal waarschijnlijk komend weekend wat foto's maken en je dan meer informatie sturen.
Je hoort nog van me!

Mooi schuurtje ook om ze in op te bergen.Mats schreef:Niet meer nodig, heb gister een aanhanger gekocht! Erg blij mee!

Ik huur een zee-container van 6 meter bij 2.40 hier past de aanhanger met quads gewoon in. En heb er wat rekken in met reservespullen en alle jerrycans, spuitbussen etc etc.Jazzy schreef:Mooi schuurtje ook om ze in op te bergen.Mats schreef:Niet meer nodig, heb gister een aanhanger gekocht! Erg blij mee!

Is gesloten beveiligd terrein, zit wel goed.dave88 schreef:Hele mooie aanhanger maar die foto van waar je je quads stals zouw ik van internet af halen