Pagina 2 van 2
Geplaatst: wo 29 sep, 2004 17:36
door Ralph
Met een 28mm flatslide carb zal het inderdaad wel lekker gaan, maar 40 pk heeft een standaard Banshee niet eens

Geplaatst: wo 29 sep, 2004 20:37
door Teunie
Ralph schreef:Met een 28mm flatslide carb zal het inderdaad wel lekker gaan, maar 40 pk heeft een standaard Banshee niet eens

Ik dacht dat Banshee 48pk standaard had...
Geplaatst: wo 29 sep, 2004 21:11
door Yamaster
Aan het blok misschien. Op de wielen 37pk.
40 pk met een blaster? zou het niet geloven.
Geplaatst: do 30 sep, 2004 20:53
door Ludovic 250
40pk kan wel denk ik,steekt nu een khein 33 carbu op,cilinder bewerkt,krukas veranderd,reedvalve,ontsteking,uitlaat,luchtfilter,piston
waarom dan niet direct een 285cc?
Geplaatst: do 30 sep, 2004 21:08
door Yamaster
Voor mx zou ik het niet nemen!!
Geplaatst: do 30 sep, 2004 21:25
door Ralph
40 PK op de motor misschien, maar op de achterwielen no way.
Geplaatst: vr 01 okt, 2004 16:08
door Mika
Yamaster schreef:Voor mx zou ik het niet nemen!!
En waarop baseer jij je dan?
Geplaatst: za 02 okt, 2004 08:37
door Ralph
Ik denk dat ze op de drag gepoort zijn.
Geplaatst: za 02 okt, 2004 20:18
door Yamaster
Mika schreef:En waarop baseer jij je dan?
Op ervaring van mensen in de US die dat afraden voor mx.
Geplaatst: zo 17 okt, 2004 19:12
door bansheefreak
bij trenga hebben ze nu ook een 200cc kit.en dit geeft 30 pk

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 19:47
door Ralph
Dat zou dan met variabele uitlaatpoorten moeten zijn. Maar die Trenga is niet zo gelieft.
Geplaatst: zo 17 okt, 2004 19:48
door Ludovic 250
als er een opkomt zal het een 240 worden,maar eerst andere zaken veranderen