Vind het ook wat vreemd, ik zet met MJ178 PJ 45 en naald op 3e clip en 2,5 toer uit. Kan misschien aan het type naald liggen die licht verschilt.verhagen schreef:hallo
het tovami setje van freriks kost 68 euro incl. btw
er zit nu in MJ 142 met kitnaald
en jet 45
kitnaald met e clip opgroef 5 van boven
mengeselschroef 2.5 slag uit
lichtfilterdeksel verwijderen
afstellen YFZ 450 carbarateur
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
onzin naalden verschillen nauwelijks, ik heb ze allemaal opgemeten.
verschil tussen stock en bijv. yz450 is 0.01 mm.
(yz is dus rijker)
en kennelijk begrijpen jullie helemaal niks van carb werking, 142 blijft 142, wat veel te arm is in het hele toerenbereik.
als je nu 178 mj en naaldclip 1 is ie veel te arm tot 1/8 gas, en daarna goed of te rijk, maar 142 is en blijft gewoon te weinig, ik denk dat je de enige bent die zo een kleine mj hebt.
je mag wel zeker zeer snel pugsjoppie doen
en het volgende voor onze andere "ervaren" yfz tuner....
en maar praten over die dyno bank, altijd maar blijven tunen tot piek vermogen...........BLA BLA BLA das leuk voor op de weg waarbij je altijd 100% grip en rijwindkoeling hebt, maar vergeten jullie ( eik$#@&) nog steeds dat mul zand en hardpack een volledig verschillende ondergrond is.
stelletje detonatieapen !!!!!!!!!
verschil tussen stock en bijv. yz450 is 0.01 mm.
(yz is dus rijker)
en kennelijk begrijpen jullie helemaal niks van carb werking, 142 blijft 142, wat veel te arm is in het hele toerenbereik.
als je nu 178 mj en naaldclip 1 is ie veel te arm tot 1/8 gas, en daarna goed of te rijk, maar 142 is en blijft gewoon te weinig, ik denk dat je de enige bent die zo een kleine mj hebt.
je mag wel zeker zeer snel pugsjoppie doen
en het volgende voor onze andere "ervaren" yfz tuner....
en maar praten over die dyno bank, altijd maar blijven tunen tot piek vermogen...........BLA BLA BLA das leuk voor op de weg waarbij je altijd 100% grip en rijwindkoeling hebt, maar vergeten jullie ( eik$#@&) nog steeds dat mul zand en hardpack een volledig verschillende ondergrond is.
stelletje detonatieapen !!!!!!!!!
ja Jan, dat klopt, ik blijf het proberen, maar de mensen willen niet luisteren of begrijpen.JAN15-10 schreef:Ze willen maar niet luisteren hé Keesie,eerst was je Mark,toen heb je je om laten bouwen tot Elsinore,nu probeer je het als Keesie,en nog luisteren ze niet.![]()
![]()
Én goede raad hoeft niet duur te zijn hé, Kees![]()
Piet mss. ?
Jan
af en toe krijg ik gewoon hartkloppingen over de "adviezen"van sommige experts.
doei doei
-
Robby
- Quad Expert

- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
keesie schreef:
en het volgende voor onze andere "ervaren" yfz tuner....
en maar praten over die dyno bank, altijd maar blijven tunen tot piek vermogen...........BLA BLA BLA das leuk voor op de weg waarbij je altijd 100% grip en rijwindkoeling hebt, maar vergeten jullie ( eik$#@&) nog steeds dat mul zand en hardpack een volledig verschillende ondergrond is.
stelletje detonatieapen !!!!!!!!!
is zeker en vast waar
-
verhagen
zeg keesie voor je helemaal over de zeik gaat
zou het mogelijk zijn dat er verschillende soorten sproeiers en
naalden zijn
standaard zat er 158-42 in veel te arm
toen 168-45 opgekregen van NO LIMIT
toen liep hij ook voor geen biet
nu deze set,loopt en trekt als een zonnetje,kan veel langer doortrekken
waarbij hij eerst begon te viertakten????????????????????????????????
jij kunt het wel ... vinden,maar ik ben blij dat hij fantsoenlijk loopt
zou het mogelijk zijn dat er verschillende soorten sproeiers en
naalden zijn
standaard zat er 158-42 in veel te arm
toen 168-45 opgekregen van NO LIMIT
toen liep hij ook voor geen biet
nu deze set,loopt en trekt als een zonnetje,kan veel langer doortrekken
waarbij hij eerst begon te viertakten????????????????????????????????
jij kunt het wel ... vinden,maar ik ben blij dat hij fantsoenlijk loopt
Dacht dat een YFZ altijd 4takt was....verhagen schreef: waarbij hij eerst begon te viertakten????????????????????????????????
Dynojet sproeiers zijn allemaal hetzelfde
In de naald kan wat verschil zitten maar vol open is het toch de mainjet die de benzinetoevoer bepaalt.....
Keesie wil alleen wijzen op de gevaren van een te arme afstelling
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
verhagen
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Fort Mahon gereden met Hotcams erin en MJ180 PJ 50 en liep perfect, iets aan de rijke kant wel.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
verhagen
carberateur
ik heb ook zon setje in mijn YFZ(dynosetje)
geven ook aan MJ 144/48
loopt perfect
alleen bij 1/8 gas stottert hij en wil afslaan
geven ook aan MJ 144/48
loopt perfect
alleen bij 1/8 gas stottert hij en wil afslaan
-
doubletracing
- Quadracer

- Berichten: 1129
- Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
- Locatie: atvland



