mijn ltzje sm
Re: mijn ltzje sm
Merci jumper maar zou nog iets willen veranderen maar weet niet wat, mss voorbumper ofzo ...
- jumper2110
- Quadracer
Ja die kan idd nog wel verbeterd worden
Heb je alleen velaagd met kw veren of ook blokjes.
Heb je trouwens kw spiralen met hulpveren of een complete set met kw schokbrekers
Heb je trouwens kw spiralen met hulpveren of een complete set met kw schokbrekers
Zijn alleen veren en blokjes. Ligt nu laag genoeg. Eigenlijk een beetje te laag
- yamahakoppel
- Quad GOD
te laag bestaat niet neen 5cm vind ik persoonlijk laag genoeg na een bodem plaat of 2 weet je waar je kunt en niet kunt rijden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ik heb zelf ook ltz met blokjes en kw set veren maar wil nog lager maar dan ga me armen negatief staan.
Eerdaags achter wel nog link dus nog lager.en dan inderdaad bodemplaat maken
Eerdaags achter wel nog link dus nog lager.en dan inderdaad bodemplaat maken
Hèhè laag is mooi ja en moet mijn bodemplaat nog monteren. Als je achteraan de link nog plaatst komt die laag genoeg hoor Nielzz
ziet er mooi uit , laag vliegen is echt plezant hoor ik hang ook laag maar kan tog nog genoeg spelen vind ik
Petoe, ook een mooi machientje. Moet je niet oppassen voor de vluchtheuvels. Jij ligt toch ook laag
het eninge probleem dat ik had is dat mijn front bumper de grond raakte als ik er mee rond ree maar ik heb het opgelost nu door de bumper iets teverhogen 2cm en nu raakt hij niets meer nu moet ik eerst mijn bodemplaat raken voor ik de bumper raakNicky200 schreef:Petoe, ook een mooi machientje. Moet je niet oppassen voor de vluchtheuvels. Jij ligt toch ook laag
Voorbumper is mooi. Denk dat ik ook zo een ga steken. Dan is die echt af
Mijn stuur trilt een beetje meestal tijdens optrekken. Zal dat weg zijnnals ik een stuurdemper zet. Weet iemand dat ??
Ik had zelfde probleem en stuurdemper is meer voor het zenuwachtig rijden maar denk dat je meer profijt heb van wielen laten balanceren dat scheelde bij mij echt mega
Ja dat kan ik ook nog proberen Thanks
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
heb dezelfde , zelfde voorbumper kga em ook verlagen met enkel de spiralen , ligt egt mooi ! very nicee !
Mixin Gas and Kicking Ass !