yamahakoppel schreef:zoals hier al gezegt is geweest als je een moterblok binnen brengt met de verklaring dat hem een slepend geluid maakt wat zou die man dan moeten hebben doen volgens u
- hem 3 dagen laten liggen zonder iets te doen en dan zeggen hij is gemaakt en u een rekening voorschotelen van 600€ en zodra je hem monteerd tot het beluit komt dat alles het zelfde is
- neen persoonlijk vind ik dat die man goed gehandeld heeft, blok volledig open zodat hij kan zien wat er vervangen moet worden. alles nieuw steken wat moest vernieuwd worden ( dus volledige revisie ) zal u wel 1500€ gekost hebben maar dan heb je ook een blok waar je nog jaren plezier van hebt
nu zit je met een hoop onderdelen die een amateur niet meer in elkaar gaat krijgen ik zou mijn excuses gaan aan bieden bij die dealer en vragen of hij hem niet wilt reviseren voor een zacht prijsje
kunt u ook een occasie blok zoeken met de pech dat je na enkel maanden ook aan een revisie toe zijt die 660's zijn allemaal op leeftijd tenzij je ene vind met weinig draai uren
kunt u ook een R1 blok in bouwen dan ben je ook de prijs van een goede revisie kwijt maar dan heb je ook een monster
Kris, bedankt voor je reactie. ik heb intussen extra info toegevoegd in de initiele quote. Frank