Pagina 2 van 2

LTZ Gaat moeilijk in neutraal

Geplaatst: zo 10 jun, 2012 12:54
door petervee
De olie word dunner naarmate hij warm
Word. Als hij het koud goed doet en warm niet zou het ook aan de viscositeit van de olie kunnen liggen.
Om een en ander uit te sluiten zou je dus eerst een olie wissel kunnen proberen met een andere dikte.

Re: LTZ Gaat moeilijk in neutraal

Geplaatst: ma 11 jun, 2012 21:54
door sjmallie94
Ik heb geen problemen om hem in zijn nutraal te zetten.

Weet niet welke olie er in gekiept is bij onderhoud maar ik gebruik altijd belrey 10W40. EXP is dat geloof ik zal morgen of dalik nog even na kijken voor je.

EDIT:
http://www.belray.com/bel-ray-exl-mineral-4t-engine-oil" onclick="window.open(this.href);return false; hiervan heb ik de 4 liter dezen is om bij te vullen als er teweinig in zit.

http://www.belray.com/bel-ray-exp-synth ... engine-oil" onclick="window.open(this.href);return false; dezen heb ik 2 van 1 liter staan voor als nieuw er in te doen.

die 2 kleine had bij de motorzaak hier in buurt gehaald, die grote bij auto dealer die sinds kort ook belrey heeft het beetje anders.

Re: LTZ Gaat moeilijk in neutraal

Geplaatst: di 12 jun, 2012 18:36
door Syphon
dunno hij is op onderhoud geweest waar ze vespas en cross brommers onderhoud geven,
mss in dat verschillende olie van crosbrommers?
Tis na dat onderhoud een 400km dat ik last begon te krijger ervoor niet.
Groeten

Re: LTZ Gaat moeilijk in neutraal

Geplaatst: di 12 jun, 2012 19:05
door sjmallie94
tussen brommers en quad's zit wel een verschil in, en logies dat niet meteen naar de onderhoud gebeurt, eerst gaat het verslijt beginnen of wat dan ook bij jouw het geval is voordat je het pas merkt.