Pagina 2 van 4

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: zo 16 sep, 2012 21:16
door Jason McCoy
mm Die persoon heeft geen 20 jaar in de cross gezeten of reed achteraan :D want zo kun je niet crossen. Geloof mij maar en dat zullen er veel op het forum met me eens zijn.

A;s je je handen vooruit steekt en een vuist maakt dan staan je handen echt geen 30 graden naar binnen hoor.

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: zo 16 sep, 2012 21:21
door Proevoquad
Jason McCoy schreef:mm Die persoon heeft geen 20 jaar in de cross gezeten of reed achteraan :D want zo kun je niet crossen. Geloof mij maar en dat zullen er veel op het forum met me eens zijn.

A;s je je handen vooruit steekt en een vuist maakt dan staan je handen echt geen 30 graden naar binnen hoor.
:mrgreen:
Zal hem er morgen is over aanspreken,ik geloof je wel hoor maar last aan mijn polsen heb ik er niet van maar het stuur gaat toch zoiezo weg want ben er niet echt blij van.

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: zo 16 sep, 2012 21:44
door Jason McCoy
Nee maar dat je niet weg bent van je stuur komt ook door hoe i staat. Als je staat kun je zo geen klappen opvangen. Kan me voorstellen dat je polsen en onderarmen helemaal verzuren en dan krijg je armpomp

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: zo 16 sep, 2012 22:00
door Proevoquad
Dus meer naar achteren met dat stuur,zal er morgen is naar kijken.

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: zo 16 sep, 2012 22:14
door Jason McCoy
ja de handvatten ongeveer horizontaal is een stuk beter.
Als je je vuisten vooruit doet dan staan ze ongeveer vlak. Dus dat is een ruststand zeg maar. Dat rijd t lekkerst
Zul je wel je hendels ook wat moeten verstellen

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: ma 17 sep, 2012 16:37
door -Laurens-
Hoe zijn die handvaten? In het eerste opzicht zien ze eruit of ze niet echt veel grip hebben? Wel mooi natuurlijk, en schone voorbumper! :applaus:

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: ma 17 sep, 2012 17:04
door Proevoquad
Je ziet het niet goed op de foto maar ze hebben doorzichtige ribbetjes zo :) grip genoeg
Gisteren een 50km offroad gaan rijden om te testen en ze doen het goed,beter dan die dat er standaard opzitten.
Heb lang zitten twijfelen welke bumper ik ging nemen maar dan toch eindelijk ene gevonden die ik oke vind :D

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: zo 23 sep, 2012 15:49
door Proevoquad
Fasst Flex stuur volgende week op de quad zetten en net een stuuradaptor gekocht met anti Vibration die van 22m naar 28m gaat.
http://www.odtec.be/fiche.php?lg=nl&sea ... ge=&id=381" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: zo 23 sep, 2012 16:41
door dave88
die adapter had ik ook nog liggen, wel zonder anti vibe. wel een genot als je stuur goed staat, heb zelf ook heel lang met een kl*te stuur rond gereden

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: zo 23 sep, 2012 17:34
door Proevoquad
dave88 schreef:die adapter had ik ook nog liggen, wel zonder anti vibe. wel een genot als je stuur goed staat, heb zelf ook heel lang met een kl*te stuur rond gereden
Ik ging normaal die zonder anti vibe kopen maar voor 20euro meer toch maar die met anti vibe gekocht,zal wel een verschil zijn denk ik.

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: zo 23 sep, 2012 20:22
door -Laurens-
Ben benieuwd! Een nieuwe Fasst Flexx gekocht?

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: zo 23 sep, 2012 23:30
door Proevoquad
Nee van ene overgekocht die zijn quad verkoopt.

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: di 02 okt, 2012 09:40
door Proevoquad
Anti vibe erop gezet maar is dat juist zo ?
Blij van het nieuwe stuur.

Afbeelding

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: di 02 okt, 2012 10:05
door yamahakoppel
je hebt nu de blokjes smaller naar binnen gezet persoonlijk zou ik ze naar buiten ik denk dat het steviger is

EDIT merk juist gelijk jij ze gezet hebt heb je toch nog geen demping :? je moet de blokjes bevestigen met je originele stuurbevestiging

Re: LTZ 400 (555)

Geplaatst: di 02 okt, 2012 13:09
door Jason McCoy
Ja dat dacht ik ook, op die ronde busjes.