zijn inderdaad 2 dikke quads maar als ik zou moeten kiezen tussen die 2 quads zal het die van peter zijn ligt lager en nerfbars vind ik persoonlijker mooier dan geen en tjobbie zijn velgen zijn mijn smaak niet maar het blijft een pareltje van een quad
er zijn veel mooie quads op forum elke quad is mooi in zijn geheel, als alles proper en verzorgt is en allemaal mooi in het geheel past vind ik ze al af het moet allemaal geen stukken van mensen kosten om mooi te zijn
een maat van mij heeft een pareltje van een quad vind zijne zelfs mooier dan mijne en en hij vind juist mijne mooier
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahakoppel schreef:zijn inderdaad 2 dikke quads maar als ik zou moeten kiezen tussen die 2 quads zal het die van peter zijn ligt lager en nerfbars vind ik persoonlijker mooier dan geen en tjobbie zijn velgen zijn mijn smaak niet maar het blijft een pareltje van een quad
er zijn veel mooie quads op forum elke quad is mooi in zijn geheel, als alles proper en verzorgt is en allemaal mooi in het geheel past vind ik ze al af het moet allemaal geen stukken van mensen kosten om mooi te zijn
een maat van mij heeft een pareltje van een quad vind zijne zelfs mooier dan mijne en en hij vind juist mijne mooier
zo ieder z,n smaak, en maar goed ook anders zouden ze er allemaal hetzelfde uitzien
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Mooi mannen, ieder indd zijn eigen smaak, en ik blijv bij de mijne binnenkort rij ik mee jongens! wil uiteindelijk well een sprintje trekken tegen slotenduiker
Super mooie foto's
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen