U kunt nu de sport voor anderen verziekenTeunie schreef:danny kawa 500 schreef:met mijn banshee ook niet maar doe het toch
banshee of EML (honda 500 )
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
- Contacteer:
voila, de quad staat al zo op de rand om van de weg gehaald te worre en dan steke mannekes zoals u nog zo een stote uit. Wa was je vanplan? met je eml honda 500 beetje op straat te gaan race? goe ziek!!blasterboy schreef:ik hoop dat de flikke uw vlug tege houde sorry ma zo verneuk je gewoon de quadsport en het met de quad rijden op de weg IK WIL OVER 3 JAAR OOK NOG OP DE WEG KUNNEN RIJDEN
how how wat een reactie's...
ik denk wel dat het nog steeds zijn keuze is om dit te doen. als hij gepakt wordt is het zijn schuld, daar hebben wij toch geen last van. ikzelf rij op zondag ook soms op de baan en m'n quad is ook niet ingeschreven, schelfhoutjes ook. so what? is je eigen verantwoordelijkheid.
we gaan hier wel weer off topic!
ik denk wel dat het nog steeds zijn keuze is om dit te doen. als hij gepakt wordt is het zijn schuld, daar hebben wij toch geen last van. ikzelf rij op zondag ook soms op de baan en m'n quad is ook niet ingeschreven, schelfhoutjes ook. so what? is je eigen verantwoordelijkheid.
we gaan hier wel weer off topic!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Het is inderdaad nogal off-topic maar ik vind het ook erg arrogant om ermee op te scheppen dat je lekker illegaal over de weg rijdt.
En als ik het zo hoor dan zal het waarschijnlijk minder sporadisch zijn als Hans die een keer per maand 5km over het asfalt rijdt.
Je kunt het misschien wel eigen verantwoording vinden om je te verzekeren of niet, maar de quadsport wordt zo al negatief bekeken, iemand die met een onverzekerde EML/Blaster500 over het asfalt vliegt helpt niet echt om dit imago te verbeteren.
Maargoed terug naar het topic.....
En als ik het zo hoor dan zal het waarschijnlijk minder sporadisch zijn als Hans die een keer per maand 5km over het asfalt rijdt.
Je kunt het misschien wel eigen verantwoording vinden om je te verzekeren of niet, maar de quadsport wordt zo al negatief bekeken, iemand die met een onverzekerde EML/Blaster500 over het asfalt vliegt helpt niet echt om dit imago te verbeteren.
Maargoed terug naar het topic.....
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
VLS 560 en dan nog gekietelddanny kawa 500 schreef:ik heb een shee maar ook geen papieren ik wil weten wat het snelste is op de wegLudovic 250 schreef:hou er ook rekening mee dat bij de eml waarschijnlijk geen papieren bij zijn,dus als je hem wil verkopen zal het moeilijker gaan,bij de shee kun je papieren hebben
-
- Quadrunner
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Jij bent gek.. (als grapje bedoeld he) die dingen lopen zo wie zo al als een kanonkeesie schreef:VLS 560 en dan nog gekietelddanny kawa 500 schreef:ik heb een shee maar ook geen papieren ik wil weten wat het snelste is op de wegLudovic 250 schreef:hou er ook rekening mee dat bij de eml waarschijnlijk geen papieren bij zijn,dus als je hem wil verkopen zal het moeilijker gaan,bij de shee kun je papieren hebben