Pagina 2 van 4

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: ma 27 aug, 2012 20:16
door blockie
Dan ligt het aan de quad zeker ?
Ik vind de quad dan erg zoekerig worden en tussen 100-110 gaat hij trillen.
Niet prettig in ieder geval.

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: ma 27 aug, 2012 20:16
door Jason McCoy
Nah 140 is bij mij ook wel echt de top hoor.
Maar zijn quad heeft ook standaard wielen toch?
Idd is hoog in toeren jagen niet ideaal maar dat neemt niet weg dat de quad nog steeds perfect in zn spoor enzo blijft.

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: ma 27 aug, 2012 20:19
door blockie
Ik heb er straatwielen/banden op.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 78&t=40586" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: ma 27 aug, 2012 20:22
door cor
heb ook een 350 gehad prima quad vond alleen als je een beetje met het verkeer mee wil dat je bij 80 a 90 altijd hoog in de toeren zat met een 700 (heb zelf 15 38 vertanding ) kanje gewoon tegen de 100 met het verkeer mee zonder te hoog toeren

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: ma 27 aug, 2012 21:17
door Jason McCoy
dat verklaard een boel.
Dat scheelt veel km he omdat je nu kleinere wielen hebt als standaard.
Je omtrek is nu kleiner waardoor je meer toeren maakt

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: di 28 aug, 2012 17:24
door janssuh
http://motoren.marktplaats.nl/quads-en- ... teken.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat vinden jullie in eerste opzicht van deze?
En heeft er iemand van jullie wellicht al ervaring met "QuadTech" ?

Of deze, al is deze wel al uit 2007 maar er zou een half jaar garantie op zitten..
http://www.bartspowersports.com/yamaha- ... #more-1600" onclick="window.open(this.href);return false;

Waar moet ik trouwens aan denken bij het onderhoud en KM-stand bij een quad?

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: di 28 aug, 2012 18:03
door Jeroen1991
nu ben je appelen met peren aan het vergelijken he...
het is een heel andere cc categorie en een heel andere prijscategorie.. :p
(natuurlijk zegt dan iedereen: pak de 700)

en "wel al uit 2007": dat is dus een vrij jonge quad hoor!
Ik kan wel zeggen dat ik "wel al een Raptor van 2002" heb :D

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: di 28 aug, 2012 18:06
door janssuh
Ja ik heb echt nog geen flauw idee wat ik wil.. zoals ik eerder aangaf wel iets wat me na verloop van tijd niet gaat vervelen.
Heb een budget van +/- €7000

Ben helemaal nieuw into de Quad dus heb ook geen flauw idee waar ik op moet letten qua leeftijd, kilometerstand, onderhoud wat verricht moet worden.
Vandaar dat ik ook eerst even hier op het forum zit om wat vragen te stellen en advies aan te horen :p

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: di 28 aug, 2012 18:18
door Jeroen1991
Met dat budget zou ik gewoon een 700 nemen, ik ben begonnen met een 200cc blaster, half jaar later had ik al een 660cc, en ik ben er alweer aan gewoon.. (kan ook deels aan men zware voet/duim liggen) :lol:

Maar zoals het ook met autorijden etc. is: snelheid en power went. Je gaat dus snel meer willen..
Maar je moet er wel denken, als je die van 7450 koopt: je moet nog geld overhouden voor onderhoud, evt. stukken, tuning (verlagen, verbreden) en dit alles is erg prijzig! Gewoon voor een idee te hebben: ik denk dat ik sinds dat ik mijn quad heb gekocht, die ook nog origineel stond zoals die 700 wat je aanhaalt, toch nog wel tussen de 1000 en 1500 euro extra gekost heeft (als het niet meer is..) van vorig jaar tot nu. (en dan doe ik nog alle onderhoud zelf)

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: di 28 aug, 2012 18:25
door janssuh
Hmm oke, heb net inderdaad het onderhoud sticky eens even doorgelezen.
Op dit moment staat verlagen etc. nog niet op de planning.

Zie trouwens dat je in Lanaken woont, nog advies/tips over een quadzaak bij ons in de buurt als die er is :p?

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: di 28 aug, 2012 18:57
door sjmallie94
MV quadparts die zit in koningsbos ... MSG raching (jumpingjet) maaseik ... quad ernens in eupen

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: di 28 aug, 2012 19:03
door erikalbring
kan je vertellen dat je bij bartspowersports waar voor je geld krijgt, mij raptor 350 uit 2006 zag er echt zo goed als nieuw uit toen ik hem kocht, en ik vind dat eigenlijk geen enkele quad die hij te koop heeft staan te duur is voor de staat waarin ze verkeren, bijna alle quads zijn in nieuwstaat, worden afgeleverd met kenteken en onderhoudsbeurt, 3/6 maanden garantie, en bijna altijd incl. btw, dus als je m op het bedrijf zet als je een eigen bedrijf hebt kun je de btw terug vragen

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: di 28 aug, 2012 19:40
door Jason McCoy
hohoho, mannen jullie zijn wat snel hier met je mening.
De 700 is helemaal kaal he. Zitten geen opties op. Wil je dr nerfbars en de hele rommel bij dan reken er dan nog maar wat bij.

De quad is van 2007 dus maar liefst 5 jaar oud.
Het nieuwe model kost 10500 met kenteken geloof ik.
Dat betekent dat die "maar"3000 duurder is.

Tevens klopt de hele advertentie niet.
De special edition van 2007 heeft piggybag vering.
Qua kleurenschema is dit een 2008. Maar dan ontbreken weer de piggybags.

Ofwel deze quad is wel degelijk aangepast en naar mijn mening dan ook geen 7000 euro waard. Denk eerlijkgezegd dat i meer net onder de 6000 moet zitten en misschien wel minder

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: di 28 aug, 2012 19:51
door erikalbring
Jason McCoy schreef:hohoho, mannen jullie zijn wat snel hier met je mening.
De 700 is helemaal kaal he. Zitten geen opties op. Wil je dr nerfbars en de hele rommel bij dan reken er dan nog maar wat bij.


nerfbars kan hij er voor je op monteren en hoefen niet zo veel te kosten, is maar net wat je zelf wilt
Tevens klopt de hele advertentie niet.
De special edition van 2007 heeft piggybag vering.
Qua kleurenschema is dit een 2008. Maar dan ontbreken weer de piggybags.

r


daar maak jij ook een fout, dit is namelijk geen SE uitvoering, maar een uitvoering naast de gewone blauw/zwarte kleuren

Re: Aantal standaard vragen

Geplaatst: di 28 aug, 2012 20:14
door Jason McCoy
in dat geval is t echt veeel te duur!