Hoeveel wil je voor die padProevoquad schreef:Nee ging hem vandaag gaan halen,maar deal is niet doorgegaan,heb ook niet de contour gekocht maar ne andere pro taper,zou ook goed moeten gaan met mijn anti vibe,even getest daarstraks en zat goed,morgen is testen in Genk.-Laurens- schreef:Fasst Flexx terug de verkoop in?
Heb wel een fasst Flexx pad te koop een blauwe.
Pro taper Contour
Re: Pro taper Contour
Yamaha YFZ480Build in progress
-
Proevoquad
- Quadrunner

Had hem vandaag bij,had ik het geweten had ik het gezegd,heb hem bij odtec in de week gekocht voor 22euro,is zo goed als nieuw,voor 18euro mag je hem hebben.-Laurens- schreef:Hoeveel wil je voor die padProevoquad schreef:Nee ging hem vandaag gaan halen,maar deal is niet doorgegaan,heb ook niet de contour gekocht maar ne andere pro taper,zou ook goed moeten gaan met mijn anti vibe,even getest daarstraks en zat goed,morgen is testen in Genk.-Laurens- schreef:Fasst Flexx terug de verkoop in?
Heb wel een fasst Flexx pad te koop een blauwe.
greetz
#27 Fre
-
Proevoquad
- Quadrunner

Geen PB gehad,maar ik laat je in het weekend iets weten als ik het nog verkoop want misschien ga ik toch nog de fasst flex overkopen,maar heb nu wel in het weekend een pro taper stuur gekocht waar ik blij mee ben,dus kleine kans dat ik de fasst flex nog koop,in het weekend weet ik meer 
#27 Fre
Oei ja, mijn PB is blijkbaar niet aangekomen! Laat me in het weekend maar iets weten 
Yamaha YFZ480Build in progress