Pagina 2 van 6

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 08:39
door Linhai
Blaster en Barossa zijn beiden goed.
Naar de toekomst zou ik Barossa voor nemen, een Blaster raakt in de toekomst nooit door de keuring qua emissie en kan alleen nog dienen voor off-road. Is wel jammer als je zo een machine koopt en er later geen keuring meer voor krijgt om op de baan te mogen rijden.

http://home.tiscali.be/sun.riders/images/keuring.jpg

http://www.wegcode.be/wetsvoorstellen/50332352.pdf

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 13:02
door Robby
Linhai schreef:Blaster en Barossa zijn beiden goed.
Naar de toekomst zou ik Barossa voor nemen, een Blaster raakt in de toekomst nooit door de keuring qua emissie en kan alleen nog dienen voor off-road. Is wel jammer als je zo een machine koopt en er later geen keuring meer voor krijgt om op de baan te mogen rijden.

http://home.tiscali.be/sun.riders/images/keuring.jpg

http://www.wegcode.be/wetsvoorstellen/50332352.pdf
geef ik gelijk aan, maar de blaster ois nu nog op en top gewoon goed. de kwaliteit van een barossa is niet slmecht hoor, is vrij degelijk, het moet je gewoon aanstaan. als ik jou was zou ik eens vragen om met een barossa te rijden bij een dealer, en zelf beslissen.
greetz

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 14:22
door wilko
wantjes schreef:blaster!!! ziet er veel sportiever uit, enkel al die antieke klok dat als kmteller moet dienne op de barosa:bah!
Beter een antieke klok dan helemaal geen :wink:

MVG. Wilko

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 18:35
door Vyrena
Blaster gewoon!

Wendbaar, superveel voor te krijgen, mooier, beter gewoon the max

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 18:35
door blasterboy
maar ik ben gister bij de dealer geweest en die zij als je een keer papieren voor op de baan hebt dat je er dan ook voor altijd mee op de baan mag klopt dit dan niet ?

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 19:25
door Frank MB
blast Racer AKA sdsracer schreef:rij er is mee, de barossa is zeker en vast even plezierig om mee te rijden als de blaster, kader en alles zijn het zelfde, juist 4-takt cb blokje in (heel sterk) en andere plastiek.het is te zien wat je natuurlijk ligt 2-takt of 4-takt.
greetz
Je begrijpt denk niet dat een barossa een imitatie motor is. Dat betekent dus niet dat ze precies hetzelfde frame hebben en motor. Ze hebben alleen de licentie gekocht en dus de tekeningen waarnaar ze zelf de quad maken. Dus is het frame meestal minder sterk vanwege het gebruik van mindere materialen en slechtere lasnaden. Voor het blok geld hetzelfde dus is het wel betrouwbaar alleen de onderdelen zijn meestal van mindere kwaliteit.

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 19:31
door blasterke27
het blok is in orde ik denk zelfs dat daar een honda motor onder ligt

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 20:38
door blasterboy
mag je dan over enkele jaren ook niet meer met banshee over de weg ?

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 21:13
door Ralph
Als ze nu al op kenteken staan hier in Nederland wel, dat kunnen ze niet verbieden.

Maar de keuze tussen Barossa en Blaster hangt er van af waar je rijd.

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 21:15
door Franky
Ralph schreef:Als ze nu al op kenteken staan hier in Nederland wel, dat kunnen ze niet verbieden.

Maar de keuze tussen Barossa en Blaster hangt er van af waar je rijd.
vooral off-road denkik? dus de blaster zal hem vele beter uitkomen

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 21:19
door Ralph
Dan is een Blaster beter ja. Als je hem nu al met kenteken kan krijgen heb je geen zorgen voor later.

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 21:40
door blasterboy
ah ok jah nu is het vooral voor of road

Geplaatst: zo 17 okt, 2004 21:44
door Robby
Frank MB schreef:
blast Racer AKA sdsracer schreef:rij er is mee, de barossa is zeker en vast even plezierig om mee te rijden als de blaster, kader en alles zijn het zelfde, juist 4-takt cb blokje in (heel sterk) en andere plastiek.het is te zien wat je natuurlijk ligt 2-takt of 4-takt.
greetz
Je begrijpt denk niet dat een barossa een imitatie motor is. Dat betekent dus niet dat ze precies hetzelfde frame hebben en motor. Ze hebben alleen de licentie gekocht en dus de tekeningen waarnaar ze zelf de quad maken. Dus is het frame meestal minder sterk vanwege het gebruik van mindere materialen en slechtere lasnaden. Voor het blok geld hetzelfde dus is het wel betrouwbaar alleen de onderdelen zijn meestal van mindere kwaliteit.
kdenk dat je me mis begrijpt, de kader is 100% die van een blaster en de motor is echt wel een kopie van de cb250 , en ik ken enkele mannen die er echt wel mee uit de bol gaan en tot nu toe nog geen problemen. en trouwens over de lasnaden gesproken, bij yamaha heb je veel dat zdeze roesten, bij barossa nog geen een geval bekend.
greetz

Geplaatst: ma 18 okt, 2004 15:37
door stefan00
blast Racer AKA sdsracer schreef:rij er is mee, de barossa is zeker en vast even plezierig om mee te rijden als de blaster, kader en alles zijn het zelfde, juist 4-takt cb blokje in (heel sterk) en andere plastiek.het is te zien wat je natuurlijk ligt 2-takt of 4-takt.
greetz
Dus als ik het goed begrijp zit er gewoon hetzelfde frame en alles erop (van een blaster) alleen een andere motor? :?:

Geplaatst: ma 18 okt, 2004 15:59
door blasterboy
ja namaak frame en een honda motor