iemand ervaring met een FMF uitlaat op een 4takt?
een vriend van me (nee geen homo) wil er zo eentje op z'n kfx, maar mag niet TE veel lawaai maken (zoals yoshi) dus? dat was eigenlijk mijn vraag, stukke luider dan fp?
en de kwaliteit en performance?
en de kwaliteit en performance?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ja, maar dat is voorl bill gates, donald trump en nlyfz geen probleem.
het hoeft niet goed te zijn..............als het maar duur is
zoiets als de zoon van een saudische sjeik:
"pa, ik wil graag die renault clio kopen, hij is veilig, zuinig, snel en heel mooi"
ZIJN VADER: "ja, zoon maar hij is NIET DUUR GENOEG"
het hoeft niet goed te zijn..............als het maar duur is
zoiets als de zoon van een saudische sjeik:
"pa, ik wil graag die renault clio kopen, hij is veilig, zuinig, snel en heel mooi"
ZIJN VADER: "ja, zoon maar hij is NIET DUUR GENOEG"
Laatst gewijzigd door keesie op wo 20 okt, 2004 16:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Heb al eens titanium 4 gehoord op YFZ en het is Zalige ronk Moar een beke vreet luid vrees ik
zeer goed voor de gebuurs
neenee ik vlieg iederjaar van een veld van nen boer oftewel rijk te veel bochten oftewel klagen de gebuurs van lawaai
en kzit dan nog maar met rino op warrior en er zit dan nog een rasterke in vanachter
de mensen kunnen tegen nx mer eh 
neenee ik vlieg iederjaar van een veld van nen boer oftewel rijk te veel bochten oftewel klagen de gebuurs van lawaai
en kzit dan nog maar met rino op warrior en er zit dan nog een rasterke in vanachter
jah het is dus duidelijk dat ik teveel dialect typ srry mensen
nee kheb eens een FMF titanium 4 gehoord op een YFZ zeer machtig geluid !!!
maar intussen is het prive parcours waar we reden moeten sluiten wegens overlast van lawaai vooral door die twee yfz's denk ik
en ook ik heb een rino uitlaat zitten op min Warrior en de buren klagen nog zelf al zit er een klein rasterke in vanacheter dat je er zo kan uit halen met een vijs
tjah 
nee kheb eens een FMF titanium 4 gehoord op een YFZ zeer machtig geluid !!!
en ook ik heb een rino uitlaat zitten op min Warrior en de buren klagen nog zelf al zit er een klein rasterke in vanacheter dat je er zo kan uit halen met een vijs