Witte Raptor project NIEUWE FOTO'S white beauty
- Jason McCoy
- Quad GOD
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: josn raptor 700 se
Ziet er al veel beter uit zo laag alleen die voor bumper sorry het is het grote model hangt half voor de lampen stom dat ze het kleine model niet meer verkopen hangt lager
Demper kun je misschiens terug polijsten dan is dat blauw ook weg
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadrider
ik denk dat het niet zal gaan met polijsten ik ga kijken voor een nieuwe demper grtsyamahakoppel schreef:Ziet er al veel beter uit zo laag alleen die voor bumper sorry het is het grote model hangt half voor de lampen stom dat ze het kleine model niet meer verkopen hangt lager
banshee
met polijsten haal je er inprencipe een heel klein laagje van af zodat het glad word en op kan poetsen, dus je hebt best kans dat het lukt hoor.
-
- Quadrider
- Contacteer:
met wat doe je dit dan?
wij gebruiken hier opt werk pasta om croom walsen te kuisen, om de optiche qualiteid te verbeteren,
zou dit genoeg zijn of moet je veel vrijven of zo,
mvg cvb
wij gebruiken hier opt werk pasta om croom walsen te kuisen, om de optiche qualiteid te verbeteren,
zou dit genoeg zijn of moet je veel vrijven of zo,
mvg cvb
MVG cvb
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
yamahakoppel kan je hier alles over vertellen.
-
- Quadrider
Ja maar het blauw zit toch helemaal in het metaal al ik een laagje ga af polijsten zou het toch blauw blijven of niet ? Grminivtec schreef:met polijsten haal je er inprencipe een heel klein laagje van af zodat het glad word en op kan poetsen, dus je hebt best kans dat het lukt hoor.
banshee
-
- Quadrider
Heeft iemand soms nog tips om dingen te veranderen grts ik denk dat ik volgende winter het kader in het wit ga laten poedercoaten en de kap boven de radiator ook in het wit en al de sticker af zou dat mooi staan ? Grts
banshee
dat blauw is volgens mij verkleuring van het metaal en zit dus helemaal in het metaal, niet alleen aan de buitenkant. Dit krijg je als je titanium (geloof ik) verhit op een bepaalde temperatuur (ook zo bij de uitlaat van een pagani Huayra).joshuawervik schreef:Ja maar het blauw zit toch helemaal in het metaal al ik een laagje ga af polijsten zou het toch blauw blijven of niet ? Grminivtec schreef:met polijsten haal je er inprencipe een heel klein laagje van af zodat het glad word en op kan poetsen, dus je hebt best kans dat het lukt hoor.
Je krijgt deze verkleuring er niet af door het te polijsten denk ik.
-
- Quadrider
ja dat dacht ik ook . mss kan ik hem helemaal blauw maken dan valt het niet opBrammes schreef:dat blauw is volgens mij verkleuring van het metaal en zit dus helemaal in het metaal, niet alleen aan de buitenkant. Dit krijg je als je titanium (geloof ik) verhit op een bepaalde temperatuur (ook zo bij de uitlaat van een pagani Huayra).joshuawervik schreef:Ja maar het blauw zit toch helemaal in het metaal al ik een laagje ga af polijsten zou het toch blauw blijven of niet ? Grminivtec schreef:met polijsten haal je er inprencipe een heel klein laagje van af zodat het glad word en op kan poetsen, dus je hebt best kans dat het lukt hoor.
Je krijgt deze verkleuring er niet af door het te polijsten denk ik.
banshee
Re: josn raptor 700 se. tips gevraagt
polijst hem nou maar dan is het weg, wel met een machine met de hand gaat moeilijk
- Jason McCoy
- Quad GOD
Die verkleuring blijft hoor. zit echt in het metaal.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadrider
Ik heb hier nog een GYTR uitlaat liggen is dat een goeie of niet grts
banshee
De fmf versie of het oudere model?
Als je de leovince weg doet heb ik wel interesse.
-
- Quadrider
Dat zou ik nie weten hoe kan je dat zien grItsJohn schreef:De fmf versie of het oudere model?
banshee