Goedendag
Re: Goedendag
Maar dan weet je toch al meer dan zat?
Welke quad geschikt is en welke niet?
Welke quad geschikt is en welke niet?
- Jason McCoy
- Quad GOD

Ik denk ook zeker dat je veel meer hebt aan een zwaardere quad. Zeker ook omdat schakelen en remmen bij jou al een 2e natuur is geworden.
Ik zou kijken naar zwaardere quad. daar kun je ook gewoon net even iets meer mee.
Ik zou kijken naar zwaardere quad. daar kun je ook gewoon net even iets meer mee.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
bonzaiking
- Pro Quadrider

een 250 stuurt ook heel licht vind ik niet echt ideaal voor woon werk verkeer ik heb mn 250 weggedaan omdat het echt een krim is om aan te sleutelen ik zou voor een ltz/kfx 400 gaan dat zijn echt fijne betrouwbare quads 
- yamahakoppel
- Quad GOD

de suzuki LTZ 400 is zeker geschikt voor dagelijks op de weg te rijden het zijn de 450 modellen die meer cross gericht zijn
persoonlijk zou ik u een raptor 700 aanraden als die in uw budget past zou ik het zeker doen, ik rij al 6 jaar met mijne 700 heb nu bijna 40.000km zonder zware stukken heb op 32.000km preventief mijn piston ( zuiger ) laten vervangen
uw quad gaat zo hard als je zelf op de hendel duwt met een 700 kun je ook 5km/u rijden zonder problemen en mooi vlot mee in het verkeer zonder dat je constant op zijn max zit
de meeste raptor 700 rijders vinden zelfs dat hun machien te zwak is, worden niet voor niks BIG3 update's gedaan stage 2 nokkeassen geplaatst grotere intake's geplaatst en na een tijd leggen ze hun bij de prestaties van hun machien neer of schakelen over op een moter omdat ze meer POWER willen en jij zou van een supermotard KTM 620 naar een raptor 250 gaan. sorry
persoonlijk zou ik u een raptor 700 aanraden als die in uw budget past zou ik het zeker doen, ik rij al 6 jaar met mijne 700 heb nu bijna 40.000km zonder zware stukken heb op 32.000km preventief mijn piston ( zuiger ) laten vervangen
uw quad gaat zo hard als je zelf op de hendel duwt met een 700 kun je ook 5km/u rijden zonder problemen en mooi vlot mee in het verkeer zonder dat je constant op zijn max zit
de meeste raptor 700 rijders vinden zelfs dat hun machien te zwak is, worden niet voor niks BIG3 update's gedaan stage 2 nokkeassen geplaatst grotere intake's geplaatst en na een tijd leggen ze hun bij de prestaties van hun machien neer of schakelen over op een moter omdat ze meer POWER willen en jij zou van een supermotard KTM 620 naar een raptor 250 gaan. sorry
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Dankje wel voor de infobonzaiking schreef:een 250 stuurt ook heel licht vind ik niet echt ideaal voor woon werk verkeer ik heb mn 250 weggedaan omdat het echt een krim is om aan te sleutelen ik zou voor een ltz/kfx 400 gaan dat zijn echt fijne betrouwbare quads
dan laat ik me wat meer informeren voor een ltz,
dankuwel!
yamahakoppel schreef:de suzuki LTZ 400 is zeker geschikt voor dagelijks op de weg te rijden het zijn de 450 modellen die meer cross gericht zijn
Dankje wel voor de info,!
en jaa ik moet binnekort even opzoek gaan voor wat info over de raptor 700 en de ltz,
en waarom ik van een ktm620 naar een raptor 250 wauw gaan is omdat ik maar een paar keer op een quad
heb gereden en dus nog niet zo heeeel veeeel ervaring heb op een quad,
het rijd namelijk heel anders als een supermotard, en voor mij is dat een nieuwe uitdaging,
ik ging altijd van minder cc's naar meer cc's maar als een raptor zo weinig is kwa fun gehalte,
dan ga ik toch maar opzoek naar het grotere werk, kwa raptor 700 en de ltz.
mij buget is rond 6500euro,-
ook had ik gezien dat belgie quad goedkoper zijn,
is dat makkelijk invoeren?
of is het een heeel gedoe en kan ik dan beter een raptor700 /ltz al op nederlands kenteken kopen?
mijn laaste vraag is zijn deze met autorijbewijs te besturen?
heb ook moter rijbewijs, maar wil me vriendin ook wel is een stukje laten rijden en die heb alleen der auto rijbewijs, haha
dank u voor de nuttig info!
- Paul Snip
- Quad Master

- Contacteer:
Vergeet de Bombardier DS niet. Dé quad voor dagelijks gebruik. Degelijk, snel en motorisch nagenoeg gelijk aan de BMW 650 motorfiets. In jouw prijsklasse is er vast wel een hele mooie te vinden, desnoods import uit Duitsland.
Ik rij al een tijdje met zo'n ding. Ca 10.000 km in een jaar. En nog geen moment spijt van gehad.
Ik rij al een tijdje met zo'n ding. Ca 10.000 km in een jaar. En nog geen moment spijt van gehad.
-
etonyukont
- Toeschouwer

de quadwinkel in geldermalsen waar je het over had zou ik zeker niks kopen!
de spullen hebben ze maar daar houdt het ook op.
de spullen hebben ze maar daar houdt het ook op.