baasken schreef:Kan iemand me vertellen op welke plaats het schassie nr is ingeslagen bij een trike honda 250re ,bij deze die ik zou kopen is het ingeslagen in het balhoofd , heb het nochtans gecontroleerd en vergeleken met de originele papieren en het klopte.
Zoasl gezegd, de XL250RE of 250RE is geen trike. Als je wilt weten waar bij die trike het chassisnummer staat dan moet je dus niet vragen naar de locatie van een 250RE maar van wat voor type de trike echt is. Zoals het nu lijkt hebben ze de papieren van een enduro gepakt en die bij de trike gedaan.
Als het een ATC250R is zoals op die foto hierboven, dan zit het chassisnummer inderdaad in het balhoofd.
Bedankt voor info Jazzy ben er nu zeker van dat nr op het balhoofd overeenkomt met nr op de papieren om alle misverstanden te verbeteren het is nen honda 250RE BJ 85 tweetakt luchtgekoeld , dus een oud beestje die de nodige aandacht zal krijgen.
baasken schreef:om alle misverstanden te verbeteren het is nen honda 250RE BJ 85 tweetakt luchtgekoeld
Ik weet niet welk misverstand je nu probeert op te lossen maar dat is dus geen trike. Als het een XL250RE is dan is het een 4-takt enduro motorfiets.
Google anders eens een beetje op die types, misschien zie je dan een plaatje wat overeenkomt met de quad die je bekeken hebt zodat je het goede type kunt achterhalen.
Yair schreef:Het kan natuurlijk best wel op het frame staan dat nummer dat op de papieren staat mar dan is die omgekat.
Correct me if im wrong xd
Word wel meer gedaan om quads op kenteken te krijgen... maar meestal pakken ze dan een chinese quad geen motor.
In NL valt een motor ook in compleet andere categorie als quads. Trikes en quads vallen in dezelfde categorie... in princiepe zou je ermee kunnen rijden onder het motto "merken ze toch niet". En vaak hebben ze er geen verstand van, maar wat de meeste blauw petten doen als ze achter je rijden of je staande houden. Is ff kenteken na trekken: wegenbelasting/verzekering check + welk rijbewijs?! En als die ingeschreven staat als motor moet je je motor rijbewijs hebben!
Denk dat hij omgekat is maar denk dat het geen probleem is om mee op de weg te komen, sommige banshee rijders rijden toch ook met omgekate papieren van een moto rd350 die hebben toch ook geen problemen.Het is niet de bedoeling om trike regelmatig te gebruiken daar heb ik een quadje voor maar gewoon restoreren en op zeer mooie zomerdagen da beestjen eens de sporen te geven.Kheb er niet te veel voor betaald aangezien er tal van onderdelen bij zijn zoals
Kompleet motorblok, 2 complete cilinders, 2 carburators en tal van onderdelen om straat legaal te maken zoals voor en achterlicht
en dingen die ik vergeten ben . Die onderdelen zijn opzich al genoeg waard en denk dat ze zeer moelijk te vinden zijn.
Bij deze allemaal bedankt voor info kheb weer veel bijgeleerd.
Grtn baasken.
Nog geen foto beschikbaar ,door slechte weersomstandigheden verleden zondag trike niet kunnen afhalen ,gisteren en vandaag namiddagploeg en morgen mee tvrouwken weg dus tzal voor donderdag of vrijdag zijn dat ik trike ga halen.
Zal mijn best doen om enkele fotos er op te zetten .
grtn.
Moet wel het een en ander aan het ding gebeuren, maar heeft zeker wel potentie.
Dingen gaan als een speer en is even wennen met rijden, maar je gaat er wel plezier van hebben